Skip to main content

bij overstap naarr kpn zou de internet installatie na 18u kunnen plaatsvinden volgens jullie verkoper, graag deze inplannen op 29 januari 2024 om 18u. online kan ik niet verder boeken dan uiterlijk 17u. dit is niet mogelijk bij ons. dus nu maar via deze weg graag de monteur inplannen. heb je het klantnummer nodig?

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. forumregels

Installatie’s kunnen niet na 1700 plaats vinden.


online kan ik niet verder boeken dan uiterlijk 17u. dit is niet mogelijk bij ons. dus nu maar via deze weg graag de monteur inplannen. heb je het klantnummer nodig?

Hallo @LLSW ,

Later dan 17.00 is niet mogelijk. Een monteur wil ook graag op tijd zijn voor het avondeten. 
 

Neem voor één keer een uur verlof op en plan zelf online die afspraak in voor 17.00.


Ga eens met uw monteur praten dan. We leven niet echt meer van 9-17u toch? ik heb een bedrijf aan huis en ben tot en met maart volgepland, aangezien ik met fysieke klanten temaken heb kan ik die niet tegelijk met uw monteur ontvangen. 

Dit is een zakelijk abonnement. Dus logisch dat ik na 17u tijd heb. 

Ik verwacht ook een professioneel antwoord van u. Vriendelijke groeten Lie-Lie  Eringaard

 

 


Fijn dat de zaken zo goed lopen!

 

Maar op het forum helpen klanten elkaar, als je officieel antwoord van KPN wilt moet je wachten op een moderator. Wel is het zo dat u nu op kpn haar consumenten forum zit, ik verwacht dan ook dat ze u doorsturen naar het zakelijke forum. Misschien kunnen ze daar wel iets regelen. 


Hoi @LLSW, de meeste monteurs werken overdag. Het is niet altijd mogelijk om daarbuiten een monteur te krijgen. 

Om te kijken wat er mogelijk is, is het eerst belangrijk om te weten om wat voor abonnement het gaat?

Is het Klein Zakelijk? Dan is het snelste om even te bellen met 0800-0402, kan mijn collega alle mogelijkheden met je doornemen en afspraak plannen. Of vul je profiel in, dan kijken ik welke opties er zijn. 

Gaat het echt om een zakelijk abonnement, dan kun je contact opnemen met 0800-0403 of het Zakelijk Forum die al genoemd is. 

Bellen is in deze situatie makkelijker omdat er een afspraak gepland moet worden. Hopelijk lukt het een geschikt moment te vinden.Â