Skip to main content
Antwoord

Installatie KPN TV, Internet en vast bellen lukt niet

• October 20, 2025
  • 6 reacties
  • 72 keer bekeken

Vandaag verhuisd en een paar uur bezig geweest om het KPN pakket te installeren. Lukt niet. Er is een mogelijkheid om een installatiemonteur langs te laten komen, maar helaas die optie is er toch niet. Krijg de melding: We kunnen je hier niet helpen. Je kunt geen installatiemonteur boeken. Fijn als je als nieuwe klant bij KPN komt….

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Alicez, bij een verhuizing komt al genoeg kijken. Je zit dan niet te wachten op ook nog installatie problemen met het internet. Als het online niet lukt om een installatiemonteur in te plannen kun je het beste contact opnemen met de KPN klantenservice. Mocht dat onverhoopt nog niet gebeurd zijn? Maak dan een belafspraak zodat je gebeld wordt op een door jou gewenst moment. 

Met behulp van de monteur kun je dan snel genieten van internet en tv op jouw nieuwe adres! 

6 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 20, 2025

Dat loopt dus niet lekker ​@Alicez. Wat is het probleem waar je tegenaan loopt? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 21, 2025

Ik wil een installatiemonteur langs laten komen, die zorgt dat het gaat werken. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 21, 2025

Ik wil een installatiemonteur langs laten komen, die zorgt dat het gaat werken. 

Even bellen met KPN via 0800 0402 ​@Alicez 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 23, 2025

Hallo ​@Alicez, bij een verhuizing komt al genoeg kijken. Je zit dan niet te wachten op ook nog installatie problemen met het internet. Als het online niet lukt om een installatiemonteur in te plannen kun je het beste contact opnemen met de KPN klantenservice. Mocht dat onverhoopt nog niet gebeurd zijn? Maak dan een belafspraak zodat je gebeld wordt op een door jou gewenst moment. 

Met behulp van de monteur kun je dan snel genieten van internet en tv op jouw nieuwe adres! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 23, 2025

Inmiddels heb ik de klantenservice gebeld en is de installatiemonteur vanmorgen langs geweest. Alles werkt. Wel onhandig dat je deze monteur niet online kunt regelen.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 23, 2025

Inmiddels heb ik de klantenservice gebeld en is de installatiemonteur vanmorgen langs geweest. Alles werkt. Wel onhandig dat je deze monteur niet online kunt regelen.

Is gewoon online te regelen, zie link:

https://www.kpn.com/service/monteur#monteur-bepalen/ik-wil-een-nieuwe-afspraak-maken

​@AlicezÂ