Skip to main content

Overstap van T mobiel naar kpn. Installatiepakket ontvangen. Op 11 december is monteur gekomen. Maar echter niet gelukt. Hij gaf aan dat er storing is. Nu al 6 dagen voorbij gegaan en geen enkel gehoor van monteur en van KPN. Ik ben zelf naar kpn winkel gegaan nadat ik niet gehoord wordt bij afdeling klanten service. DE medewerker heeft met moeite een noodpakket aangevraagd en vrijdag laat geleverd. Ieder keer hoor ik dat een ticket wordt gemaakt.  Maar niemand neemt contact op zowel de monteur als die afdeling.  Mijn internet werkte gewoon t/m 10 december en was niets aan de hand. Op 11 december is door t. Mobiel afgesloten. De lijn is van KPN en TM verwijs me door naar KPN omdat alles via overstapservice gegaan en zou ik geen dag zonder internet zitten. Maar tot mijn verbazing KPN kan dit niet waarmaken.  Ik snap gewoon niet wat hier aan de hand is? Kunt u voor me uitzoeken.   

Hoi @Rebin67 . Welkom op het forum.

Dat klinkt beslist niet goed! Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan ga ik kijken wat er precies mis gaat. 


Bedankt voor de moeite. Ik heb mijn profiel al aangepast.


Hoi @Rebin67 . Ik zie dat de juiste afdeling aangestuurd wordt en men probeert jou ook te bereiken. Zijn er ook voicemails ingesproken?

Ik kan goed begrijpen dat je niet altijd de telefoon kunt opnemen. Ik heb een aanvulling op het openstaande ticket gedaan met het verzoek jou te bellen voor een nieuwe afspraak. Ik hoop dat dit snel gaat lukken.


Helaas, tot mij Verbazing , niemand heeft me gebeld.ik heb geen voicemail berichten. Voor alle duidelijkheid heb een sociaal voicemail voor zulke gevallen. Maar echter niet waar kan zijn. Misschien bellen ze naar vaste nummer die nog niet actief is! Wegens installatie problemen! Maar Zeer herkenbaar hoor. 1 ding is me duidelijk de klant moet altijd zelf achteraan gaan? Waar blijft de service! 


Tot morgen krijgt kpn de ruimte om alsnog goed te maken om de case z.sm oppakken! Anders niet ga ik gewoon opzeggen! weg ermee ! Ik heb de moed opgegeven om alsnog naar Kpn te bellen. Ik ben ruim een week bezig geweest en geloof meer dan 10 x de Klantservic gesproken. 


Kun je het mobiele nummer waarop jij bereikbaar bent in je profiel zetten? Dan leg ik die naast het nummer wat in onze database staat

(ik vermoed dat we trouwens het juiste nummer hebben want ik maak uit de logs op dat er wel een SMS naar jou is gestuurd?)


Ik heb opnieuw mijn mobiel ingezet. Bedankt voor de moeite. Eindelijk zijn wakker geworden.  De eerste mogelijkheid is volgende week maandag. Ik heb al ingepland. Waar blijft de prioriteit waarom moet ik twee weken wachten totdat ik een aansluiting heb? De lijn is van KPN. Ik verwacht wel meer van een duurzame provider als kpn. Ik wil liver deze week een monteur. Kunt graag wat betekenen? Mijn vrouw en ik regelmatig werken we thuis en daarom is stabiele lijn van belang!


Tja, u bent niet  de enige klant van KPN. De monteurs hebben het druk, en iedereen moet gewoon op zn beurt wachten.


Op 11 dec zou de monteur dat regelen Maar als hij zijn afspraak niet na komt. Hij neemt niet eens moeite om goed voorbereiden en zich achter storing schuilen terwijl geen sprake van is. Hij is laks geweest en kon hij buitenkast van KPN niet kan openen dat is de schuld van klant niet. Hij zei dat hij met prioriteit terug zal komen en tot op heden niets van zich laten horen. De klant moet voor de foute opdraaien van een amateur. Eerlijk gezegd geen woorden meer heb. Graag deze case moet naar redelijkheid behandelen en niet achter de agenda schuilen. Concert kan kpn de dienst deze week leveren zo ja wil een eerder installatie datum zo niet ik zal gewoon opzeggen. 


Helaas gaat mij dat niet lukken, @Rebin67 .  Ik betreur de hele gang van zaken maar kan een monteur niet naar voren halen. Mocht je hierdoor opzeggen, zou ik dat jammer vinden maar dat is uiteraard je goed recht. 

 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.