Skip to main content

aantal weken geleden doorgegeven dat mijn vrouw van het ene verzorgingshuis naar het andere verzorgingshuis gaat en wel op 4 december.

De medewerker geeft via telefoon aan dat wij het kast op 4 deze op de nieuwe locatie kunnen activeren.

Dat maandag geprobeerd en blijkt glasvezel stuk te zijn. Dat telefonisch doorgegeven en op dinsdag komt een monteur. En wat zegt de monteur op dinsdag…. glasvezel is stuk. Dat wisten wij al.

Er komt op donderdag iemand om glasvezel te maken, en dat is gebeurt. Maar de aansluiting in het appartement is niet geactiveerd.

Weer bellen en er wordt een spoedmelding aangemaakt. Ontvang een sms en mail dat ze komende maandag 11 december komen.

Nu vrijdag wordt ik door de betreffende afdeling gebeld om een afspraak te maken???????????????????

Ik meld dat we al een afspraak hebben en na lang wachten ziet de medewerker dat ook.

We wijzigen nu alleen nog het tijdstip dat de monteur komt ipv tussen 15.00 en 17.00 wordt het 13.00 en 15.00. Tenminste dat spreken we telefonisch af.

Vervolgens krijg ik een mail dat de afspraak gecanceld is?????????

Dus maar weer gebeld. De medewerker van de klantenservice geeft aan dat hij een bericht heeft toegevoegd aan de incidentmelding en dat ik wordt gebeld om een afspraak te maken.

door een fout van KPN loopt mijn vrouw (die eenzijdig verlamd is en waarvoor internet en tv erg belangrijk zijn) en risico dat de afspraak wederom vertraagd zal zijn.

 

Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat het geregeld gaat worden??????????????????

nog even een toevoeging:

Ik zie dat het abonnement van mijn vrouw nog op het oude adres staat????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Terwijl ik de toezegging heb gehad zowel mondeling als via mail dat de verhuizing op 4 december zou worden doorgevoerd!!!


@OttoVerwer  het snelste antwoord is wederom bellen met de klantenservice 0800-0402 en aangeven dat je iemand wil spreken.

Je kunt ook wachten dat een moderator het oppakt maar dat duurt ongeveer 5 dagen en soms nog meer.


Dat hij nog staat op je oude adres is logisch, dat veranderd pas het moment dat het modem wordt aangesloten op het nieuwe adres. Verder loopt de verhuizing wel goed anders had de monteur nog naar het oude verzorgingshuis gegaan en dat is niet gebeurt. 


Oké, maar het gaat niet goed want ik ben al vanaf maandag bezig om het geactiveerd te krijgen. vele telefoongesprekken later is er nog steeds onduidelijkheid. Dus het loopt niet goed. Ik ben u maar weer in gesprek met de klantenservice.;-(


om duidelijkheid te krijgen of er nu een afspraak is ingepland


vrijdag geeft medewerker aan dat ik terug gebeld wordt.

Zaterdag maar weer gebeld. Omdat het in behandeling is bij Back office kan klantenservice niets doen. Back office gaat mij terugbellen, al meerdere keren toegezegd maar niets gedaan.

 

DIT BETEKENT DUS DAT ER MAANDAG OOK NIETS GAAT GEBEUREN. WANNEER WORDT HET NU EINDELIJK GEINSTALLEERD????????????


Hi @OttoVerwer en welkom op het forum. Goed dat je je vraag hier stelt en wat frustrerend dat jullie nu niet weten wanneer de diensten gaan werken. 😕 Zeker gezien je vrouw ze zo hard nodig heeft.

Normaal zou ik hier bellen voor aanraden, maar dat heb je al vaak gedaan en de situatie is er niet duidelijker van geworden, dus zou je je forumprofiel aan willen vullen en hier een seintje willen geven wanneer je dit gedaan hebt?
Dan kan ik in elk geval kijken wat ik kan vinden en of er concrete informatie is. 

Mocht je vrouw ook een mobiel abonnement bij KPN hebben, wil je dan onder 'Persoonlijke opmerkingen’ ook het 06-nummer noteren dat ze heeft? Dan kan ik kijken of ik een noodoplossing aan kan vragen als ze die nog niet heeft.


ik heb wat gegevens toegevoegd aan mijn profiel.

Een noodpakket is aangeboden maar zij is eenzijdig verlamd en kan het zelf niet installeren. Zij woont in een verzorgingshuis in Zwolle en ik in Almere. Dus kan ik ook niet zomaar even snel langs gaan.

Ik sprak haar vandaag nog via telefoon en zij is erg onthand doordat zij geen internet heeft en geen tv kan kijken.


Helder, dan is een noodpakket inderdaad geen optie. 

Ik heb alles doorgenomen en zie inderdaad een notitie over dat er een monteur langs moet komen en dat er een melding bij de technische dienst in is geschoten. Hun doorlooptijd kan ik helaas niet inzien, maar ik verwacht dat zij inderdaad maandag of dinsdag zullen bellen. 

Zou je ook het nieuwe adres van je vrouw in je forumprofiel willen zetten en hier een seintje willen geven? Dan kijk ik wat daar nog voor informatie te vinden is. 
Is je vrouw wel in staat om haar mobiele toestel te bedienen en daar eventueel TV op te kijken of op te internetten? Ik snap dat dit op zijn zachtst gezegd bepaald niet prettig voor haar is dus ik ben na aan het denken over welke opties er zijn in de tussentijd.


ik mag echt hopen dat er morgen een monteur komt, wat ook de bedoeling was. Maar door de back office is de afspraak die er was gecanceld!!!

 

van de week heeft de KPN monteur wel geregeld dat zij op haar tablet tv kan kijken maar dat ziet zij niet zo goed.


en ze kan nu dus ook geen opgenomen programma's bekijken


Gisteren ontving opeens een mail dat alles geïnstalleerd is. Terwijl er geen monteur is geweest. Gebeld en men gaf aan dat alles het nu zou moeten doen????

Dus vanuit Almere naar Zwolle gereden. kastje uit en weer aangezet en toen werkte het.

CONCLUSIE is dus:

de installatie is dus niet geactiveerd op 4 december zoals afgesproken op 31 oktober en ben ik dus in de afgelopen week in de maling genomen.

 

PPPPPPPPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF


… Ja, dat had beslist beter gekund. En dan zeg ik het zachtjes. 😑

Wel fijn dat alles nu werkt bij haar, maar het proces ernaartoe verdient geen schoonheidsprijs. Excuses daarvoor. 😔

Hopelijk werken de diensten nu goed en is ze er blij mee. Mocht er in de toekomst nog wat spelen of mocht je ergens vragen over hebben, maak hier gerust weer een topic aan!