Skip to main content
Beantwoord

Installatie zelf eerder regelen?

  • December 7, 2019
  • 7 reacties
  • 109 keer bekeken

Priscilla12
Nieuwkomer

Goedemiddag! Ik had een vraag! Nou heb ik op 3-12-2019 via T-Mobile een thuispakket aangevraagd en vandaag 7-12-2019  het installatiepakket ontvangen. Dit installeer ik zelf en heb dus geen monteur nodig. Nu moet ik alsnog tien dagen (17-12-2019)wachten totdat KPN omdat zij de hoofdleverancier zijn tot de knop kan worden omgezet. Dit is naar mijn idee onnodig lang. Zeker gezien ik de boel zelf aansluit. Kan ik hierin nog tegemoet gekomen worden? Vriendelijke groet Priscilla

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @Priscilla12 .  Welkom op het forum.

Ik vrees dat het inderdaad nog even op zich laat wachten. Ik kan niet in de systemen van t-mobile kijken maar als het daar net zo werkt als bij ons dan zal het inderdaad 17-12 worden. 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 7, 2019

Welke aansluitdatum staat er in je bevestiging van T-mobile?


Priscilla12
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 7, 2019

Zoals staat aangegeven in mijn bericht. 17-12-2019. 


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 7, 2019

Er moet nog e.e.a. gebeuren in centrale(s) (het kunnen er meer zijn) van KPN om de T-mobile centrale met je huisaansluiting te verbinden. Daarvoor moeten monteurs naar die centrales toe.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 7, 2019

Kortom er zit niets anders op om te wachten tot 17/12/2019


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 10, 2019

Hoi @Priscilla12 .  Welkom op het forum.

Ik vrees dat het inderdaad nog even op zich laat wachten. Ik kan niet in de systemen van t-mobile kijken maar als het daar net zo werkt als bij ons dan zal het inderdaad 17-12 worden. 

 


Erwin van KPN
Moderator

Is het ondertussen allemaal gelukt, @Priscilla12 ?


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.