Skip to main content
Beantwoord

Installatieafspraak afgezegd

  • January 4, 2020
  • 8 reacties
  • 56 keer bekeken

Hier het zelfde begin december aangemeld en de monteur zou  2 Jan komen maandag 30 december bericht gekregen dat het niet door kon gaan zit nu nog steeds te wachten op telefoontje van kpn hoe verder vindt het wel een slechte start zo bij kpn 

gr pau

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens @Paul32. Ik heb het gelijk voor je nagekeken. Ik zie dat het opleveren van de verbinding vertraging heeft opgelopen en dat het op dit moment nog niet duidelijk is de verbinding wordt opgeleverd. Mijn collega's van een achterliggende afdeling houden deze bestelling in de gaten en nemen contact met jou op zodra de verbinding is opgeleverd. Als het goed is heb je een telefoonnummer gekregen van deze achterliggende afdeling. Als je meer duidelijkheid wilt hebben, dan kan je het beste telefonisch contact opnemen met deze afdeling. Ik kan jou zelf helaas niet verder helpen hierin.:disappointed_relieved:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 4, 2020

Dat is inderdaad geen goed begin? Heeft u het modem al in huis?


  • Auteur
  • Helper
  • January 4, 2020

Ik heb alles in huis gekregen modem en twee tv ontvangers alleen wat belooft is zit er niet bij heb namelijk geen kabel voor tv na boven lopen en zij er twee kasjes er bij krijgen voor in het stopcontact

gr paul


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 4, 2020

Ik zou zeggen sluit het modem even aan en kijk of de verbinding wellicht al opgeleverd is. Ik ben benieuwd....


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Paul32. Welkom op het KPN Forum! Dat is inderdaad een vervelende start. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan ga ik kijken of de verbinding al is opgeleverd. 


  • Auteur
  • Helper
  • January 5, 2020

Ik heb alles ingevuld gr


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 5, 2020

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens @Paul32. Ik heb het gelijk voor je nagekeken. Ik zie dat het opleveren van de verbinding vertraging heeft opgelopen en dat het op dit moment nog niet duidelijk is de verbinding wordt opgeleverd. Mijn collega's van een achterliggende afdeling houden deze bestelling in de gaten en nemen contact met jou op zodra de verbinding is opgeleverd. Als het goed is heb je een telefoonnummer gekregen van deze achterliggende afdeling. Als je meer duidelijkheid wilt hebben, dan kan je het beste telefonisch contact opnemen met deze afdeling. Ik kan jou zelf helaas niet verder helpen hierin.:disappointed_relieved:


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Paul32 Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze achterliggende afdeling? Ik ben erg benieuwd of er al meer duidelijkheid is.


  • Auteur
  • Helper
  • January 13, 2020

Ik heb geen contact op genomen ma heb wel een e-mail gekregen met een pincode en klant nummer dus ik wacht nog even deze week af gr paul