Skip to main content

Ik heb mij. Installatie pakket ontvangen staat op doos vermeld vanaf 18 feb te installeren ik zou gratis monteur krijgen maar deze zou pas de 26 feb komen ik heb contact gehad met medewerker kpn winkel den helder over dit bovengenoemde ik ben met hem overeengekomen dat ik dan zelf installeer  hij heeft mij een mail gezonden dat de monteur voor 26 e was afgemeld ,gister de 19 heb ik middag vrij genomen om te installeren maar modem blijft rood, vandaag opnieuw contact gehad met de zelfde medewerker kpn winkel het blijkt dat de datum niet is aangepast en dat ik zonder monteur pas de 26 feb kan installeren ik vind allemaal heel verwarrend , ik vraag u dan ook als mogelijk is ter compensatie 2 super WiFi punten na te zenden dan kan ik de 26 feb zelf installeren zonder tussen komst van de monteur 

min afwachting van reactie 

ga mulder 

Hallo Jossieo, welkom op het forum! Sorry voor de late reactie, we hebben je bericht even gemist. Op het moment dat er een monteursafspraak gemaakt wordt voor de leverdatum geweest is, dan wordt de leverdatum ook opgeschoven naar de monteursdatum. Als je er dan alsnog voor kiest om zelf te installeren, geen enkel probleem. De monteur kan dan geannuleerd worden, maar de leverdatum blijft dan staan op de datum van de monteursafspraak. Dus je kunt dan prima zelf installeren als je wilt, alleen wordt het dan wel enkele dagen later. Ik begrijp dat dit niet aan je is uitgelegd, mijn excuses daarvoor. Het is echter niet mogelijk om daarvoor compensatie te verlenen.

 

Inmiddels is de 26e  geweest, is het gelukt om de boel aan te sluiten?