Skip to main content

Hallo,

Ik had een vraag waarom heb ik mijn pakket van kpn al binnen gekregen terwijl er stond dat het 3 dagen van te voren zou worden gestuurd en ik zou het liefst dit weekend al gebruik willen maken van jullie diensten maar de diensten gaat pas over 6 dagen in op donderdag 17 oktober.

En ik heb me profiel al helemaal ingevuld als er iets mist in mijn profiel dan hoor ik het graag

Groetjes David Meijer

Dan zijn ze gewoon wat sneller geweest. Die drie dagen is geen vast feit. De opleverdatum staat wel vast maar niets houd je tegen om alvast aan te sluiten. Misschien heb je geluk. Overigens zal dat niet dit weekend zijn maar bijvoorbeeld een dag eerder.

M.i. kun je het beste wachten tot 7 okt om de boel aan te skuiten

Oke thanks alvast.

Misschien weten de webcare van kpn wel iets meer

De wachttijd op een moderater is een dag of drie😉.

Goedemorgen @david_meyer25 en bedankt voor jouw bericht :)

Top dat je je profiel meteen hebt ingevuld, dank. Ik ben meteen voor je gaan kijken en helaas is het in jouw geval niet mogelijk om alles nu al aan te sluiten. Dit kan inderdaad wel vanaf donderdag 17 oktober dus (helaas) nog 2 dagen geduld, het spijt me. Ik heb ook geen mogelijkheden om zoiets voor je te versnellen maar hoop wel dat je met deze informatie weet waar je aan toe bent!

Goedemorgen @david_meyer25 en bedankt voor jouw bericht :)

Top dat je je profiel meteen hebt ingevuld, dank. Ik ben meteen voor je gaan kijken en helaas is het in jouw geval niet mogelijk om alles nu al aan te sluiten. Dit kan inderdaad wel vanaf donderdag 17 oktober dus (helaas) nog 2 dagen geduld, het spijt me. Ik heb ook geen mogelijkheden om zoiets voor je te versnellen maar hoop wel dat je met deze informatie weet waar je aan toe bent!

En ik zag daar straks wel dat ik dingen uit het pluspakket bekijken en opnemen want dat kon ik gisteren nog niet doen

Goedemorgen @david_meyer25 en bedankt voor jouw bericht :)

En sommige programma’s die ik heb laten opnemen kan ik alleen via de decoder zien staat er

Dat betekent dat de voorbereidingen voor je aansluiting op dit moment in gang worden gezet @david_meyer25 dat is op 17 oktober allemaal afgerond en vanaf dan zou alles moeten werken zoals je zou mogen verwachten!

Reageer