Skip to main content

Goedendag,

 

Ik lees verschillende dingen over de levering van het installatiepakket.

  • De een zeg 3 dagen voor monteursafspraak
  • De ander zegt kan op de dag zelf nog ( wat niet logisch lijkt omdat het met postnl komt en die niet standaard voor de monteursafspraak zullen leveren)
  • Monteur neemt het mee of heeft het bij zich
  • En ik lees een week voor aansluiting. ( dat zou vandaag zijn maar geen track en trace ontvangen).

Afspraak is vooralsnog 27 maart. Pakket wordt op een afwijkend adres geleverd in overleg met jullie. 

Klopt het dat de monteur ook het installatiepakket met modem en 4k ontvanger in zijn bus heeft liggen?

 

Misschien een eenduidige berichtgeving hanteren?

 

 

Nou net bericht dat het is verzonden...


Hoi @daveytje , Welkom! Yes normaliter wordt het installatiepakket maximaal 3 dagen van te voren afgeleverd. Dit kan dus ook nog de dag van te voren zijn of de ochtend zelfs. Echter sturen wij het pakket altijd op met de intentie dat deze drie dagen van te voren afgeleverd wordt. De andere mogelijkheden die mijn collega's aangaven kloppen dus ook. Het komt nou eenmaal voor dat de levering soms niet goed gaat, waardoor het pakket later aankomt. Onze installatie monteurs hebben daarom altijd een paar installatiepakketten bij zich, mocht het pakket niet zijn afgeleverd. 

Goed om te lezen dat het pakket ondertussen onderweg is. Kan ik nog iets voor je betekenen in deze? Laat het dan maar weten. :blush:


@Lisa Bedankt voor de reactie. Installatiepakket is binnen. Monteursafspraak had ik 27 maart. Lees dat alle afspraken afgezegd zijn? In mijn bestelstatus staat nog beschreven dat hij komt. Op zich niet erg als hij niet komt maar bij het aanvragen kreeg ik in beeld dat de monteur iets moest doen. Heb wel een glasvezelkastje zitten, weet niet of het de juiste is.?

 


@daveytje Excuses, ik lees de reactie nu pas. Zolang jij geen bericht van ons hebt ontvangen dat de monteur geannuleerd is. Komt deze volgens richtlijnen van het RIVM gewoon bij jou langs. Houd dus wel even de mail in de gaten i.v.m de maatregelen die als maar worden aangescherpt. :scream:

 


Reageer