Skip to main content
Vraag

Installatiepakket niet ontvangen

  • June 26, 2026
  • 2 reacties
  • 21 keer bekeken

Ik heb vraag gisteren krijg ik een email dat mijn installatiepakket is onderweg met het bezorger van Post NL ,en ik was thuis op te wachten en ik krijg een melding dat het pakket is bezorgd op donderdag 25 juni om 13:03 is bezorgd ,maar toch heb ik niks ontvangen.

ik heb contact opgenomen met Post nl en ze geven aan dat ik moet met jullie contact opnemen.

 

wat kan ik verder doen aub ,want ik heb het installatie pakket niet ontvangen en de aansluitdatum is op 01/07-2026

2 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • June 26, 2026

Met het warme weer kan het gebeuren dat de verzending uitgesteld is. Vandaag wordt er vanwege code rood overigens bijna niks bezorgd, lees ik op de site van PostNL.

Ik raad aan om nog even een paar dagen te wachten als het kan. Je bent niet de eerste die melding doet over een vertraagd pakket, het is tegenwoordig gewoon het gesprek van de dag.


JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • June 26, 2026

Beste ​@AriënC , ​@Bayan Ay schrijft dat Post.nl zegt dat het pakket al bezorgd is.😎