Skip to main content

6 Nov terug KPN nu al spijt afgelopen week gebelt over installatie pakket nee komt 27 dec oke mooi geen enkel bericht dus gaan we weer bellen even zoeken staat klaar nog niets mee gedaan he 7 weken verder en niemand weet iets 30 dec monteur moet spullen hebben anders geen aansluiting het zal toch niet zo zijn na 8 weken geen tv eerste beeld moet nog binnen komen en nu al problemen hoe kan dit nu geen iedee medewerker kpn misschien leren we gaan er alles aan doen vandaag u spullen nee misschien vandaag of morgen geen iedee nog vragen wat een slappe benadering nieuwe klant echt zielige organisatie ben er nu al klaar mee en verwacht nou geen enkelehulp van kpn nee niets nergens bericht ontvangen niets jammer maar goed geen beeld 30 dec contract breuk en weg ben ik spuug zat nu al hulp nul nul nul.

Hoi ​@Hans blokker, welkom op onze community! 
Wat balen dat je zo lang hebt moeten wachten! Heb je het pakket inmiddels binnen? Is het vandaag gelukt aan te sluiten?

Thomas erg jammer na zoveel bellen en de CEOmailen van KPN 6NOV nieuwe klant geworden 5 dagen voor afspraak monteur 30 dec tussen 08.00 en 12.00 weer bellen Kpn 26 dec geen probleem u krijgt 27 dec nummer te volgen installatie pakket hoelaat na 13.00 uur 1500 uur nog niets bellen nee komt goed word 28 dec hoelaat dat nummer na 15.00 uur 16.00 uur 28 dec niets en weer bellen en het hele verhaal van deze nieuwe klant bij CEO KPN 28 DEC NEE GAAT HET NIET WORDEN MOET NOG VERZONDEN WORDEN WAT 6 NOV NIEUWE KLANT GEWORDEN KPN WAT GEEN PROBLEEM 2 DINGEN UITSTEL MONTER OF DOOR GAAN MONTEUR HEEFT SPULLEN GENOEG NOU MONTEUR STOND HIER OM 09.30 VOOR DE DEUR HEEFT HELEMAAL NIET GENOEG SPULLEN LEUGEN NA LEUGEN INSTALLATIE PAKKET IS GEWOON BIJ KPN ZIJN NU 7 WEKEN VERDER ALLEEN MAAR IN DE MALING GENOMEN NA 20X BELLEN EN GA WEER EEN SCHRIJVEN DOEN NAAR DIE MOOIE CEO VAN KPN VAN EEN ZIELIGE ZOOITJE ECHT SCHANDALIGE EN OPLISSINGEN NUL COMMA NUL 

En Thomas dan gewoon dit te durven schrijven en niet even in die computer zoeken o, die nieuwe klant heeft wel erg veel gebeld.

Hoi ​@Hans blokker, welkom op onze community! 
Wat balen dat je zo lang hebt moeten wachten! Heb je het pakket inmiddels binnen? Is het vandaag gelukt aan te sluiten?

Wat heb ik een spijt om terug te zijn gegaan naar KPN EN ZAL ER ALLES AAN GAAN DOEN OM IEDEREEN TE VERTELLEN GA NIET MET KPN IN ZEE WAT ZIJN DIT AMETEURS ZOU VANDAAG BEELD HEBBEN NIETS EN COMPENSATIE VOOR DIT GEBLUNDER HIJ KRIJGT ALLEMAL TE LEZEN JULLIE MOOIE CEO VLOT TREKKER

Gr Hans Blokker o, Thomas heb dus niets helemaal niets als nieuwe klant van 7 weken hoelang nog wachten.

Hoi Hans, allereerst wat jammer dat het nog steeds niet rond is!
Ik kan me voorstellen dat je hier wat radeloos van wordt. Inhoudelijk kan ik geen details over je bestelling inzien omdat ik je gegevens niet heb. Deze community is daar dan ook niet voor bedoeld. Deze community is een plek waar voornamelijk klanten elkaar kunnen helpen.
Als jij een klacht hebt of een vraag voor de klantenservice kun je daarvoor het beste terecht bij de collega's die je ook al gesproken hebt.

Je kunt daarvoor een belafspraak maken, dan hoef je in ieder geval niet te wachten voor je iemand aan de lijn hebt en hoef je hopelijk ook niet het hele verhaal opnieuw uit te leggen.

Reageer