Skip to main content
Beantwoord

Installatiepakket nog niet ontvangen

• February 22, 2025
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

Hallo,

Ik ben een nieuwe klant bij KPN en zou op 19 februari mijn installatiepakket moeten ontvangen en kunnen starten met mijn internetverbinding. Helaas heb ik tot op heden niets ontvangen en ook geen bericht gehad over de status.

Ik heb navraag gedaan bij mijn buren (het hele gebouw is nieuw), en het blijkt dat meerdere mensen in het gebouw nog niets hebben ontvangen. In de meterkast hangt wel al een KPN-kastje, dus de infrastructuur lijkt aanwezig.

Kan iemand van KPN aangeven of er vertraging is bij de levering van installatiepakketten voor ons gebouw? Of moet ik ergens actie op ondernemen om dit te versnellen?

Alvast bedankt voor de hulp!

Groet,

Robby van der Linden

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@robbyvdlinden ,

Dan kan de klantenservice jou de status vertellen. Daarvoor kun je het beste telefonisch contact opnemen. Maak eenvoudig online een belafspraak.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 22, 2025

Hallo ​@robbyvdlinden ,

Dan kan de klantenservice jou de status vertellen. Daarvoor kun je het beste telefonisch contact opnemen. Maak eenvoudig online een belafspraak.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@robbyvdlinden. Welkom op de community! Wat vervelend om te horen dat je installatiepakket nog steeds niet is aangekomen. Ik kan me goed voorstellen dat dit frustrerend voor je is, vooral omdat je je internetverbinding graag op tijd wilt gebruiken. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice, zoals ​@Noordzee hierboven al voorstelde? Ze kunnen je waarschijnlijk verder helpen door te kijken wat de status is van je pakket en of er misschien een vertraging is op jouw adres. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 28, 2025

Hallo ​@robbyvdlinden ,

@robbyvdlinden 

Heb je inmiddels het installatiepakket al binnen? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 28, 2025

Sorry voor de late reactie! Ik heb contact gehad met de klantenservice. De status staat niet goed in het systeem, waardoor het installatiepakket nog niet is verzonden. Ze zijn bezig om dit op te lossen. Zodra de status is aangepast, wordt het pakket alsnog verstuurd.