Skip to main content

Morgen zou er een monteur langskomen om glasvezel aan te sluiten. De afspraak is nu verwijderd en ik heb een pakket ontvangen. Wat is nu de bedoeling? Zonder monteur geen aansluiting.

Wat moet er nog aangesloten worden? Zit er in het pakket een zwart Genexis doosje (met voorop 3 lampjes)? Dan is het een doe-het-zelf pakket.

Zit die er niet bij dan 0800-0402 bellen en om monteur vragen.

 


Bedankt voor de reactie en het telefoonnummer, Ernst Jan.

Het gaat niet om het pakket, maar om het het aansluitpunt zelf.
De glasvezelkabel moet nog achter de voordeur aangesloten worden. 

Hiervoor stond een monteur gepland, maar die afspraak heeft KPN zelf weer verwijderd. 

 


Aha, maar dan moet je niet hier zijn maar bij KPN Netwerk. Je bent hier op het forum van de provider KPN.

 


Goedemorgen Ernst Jan,

Daar heb ik eerder al telefonisch contact over gehad met KPN netwerk en de provider; in dit geval regelt de monteur van de provider, de glasvezel aansluiting en de internetaansluiting in 1 keer af.
 


Maar het ligt nu dus nog buiten?

Klinkt echt meer als nog twee stappen namelijk, de eerste is het naar binnen brengen door KPN netwerk en dan moet dat bij KPN gemeld worden en dan stap twee het aansluiten door een KPN monteur.


Goedemorgen Roos,

Ja, glasvezel ligt nog niet achter de voordeur.
Ik heb hiervoor meerdere keren gebeld met zowel Volkers Wessels als met KPN, omdat ik dit probleem wilde tackelen. Zij verzekerde mij dat KPN dit zelf aansluit in dit geval.

Zojuist met KPN gesproken, ondanks dat er in de digitale omgeving staat dat de afspraak is geannuleerd, zeggen zij dat er nog steeds een monteur op de planning staat tussen 10-12 vandaag. We gaan het zien!


Ben benieuwd hier zat namelijk echt stappen tussen en bij vele andere hier in de wijk ook.

 


Goedemiddag, 

De afspraak was geannuleerd in de digitale omgeving maar op de afgesproken datum stond er netjes een kpn monteur op de stoep ( niet volkerwessels ). Hij heeft de kabel naar binnengebracht en vandaaruit de gevraagde producten aangesloten. Al met al netjes afgehandeld.

Volgens klantenservice zou er een storing zijn geweest met het verwijderen van afspraken in klantomgevingen.