Skip to main content
Beantwoord

Installeren Experiabox V10a

  • March 30, 2020
  • 7 reacties
  • 463 keer bekeken

Ik heb vrijdag de Experia Box V10a ontvangen en ook een sms met de tekst   “Beste klant uw verbinding is gereed, aansluiten is nu mogelijk.” Uiteraard heb ik dat geprobeerd maar tevergeefs. Moet ik het sms'je negeren en gewoon de bestelstatustool volgen? Deze geeft aan de bestelling wordt voorbereid. 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @SiempieSa welkom op het forum!
Ik heb even voor je gekeken! De lijn is administratief al klaar is voor gebruik en buitenshuis zou alles er ook klaar voor moeten zijn.
Als je internetlampje rood brandt krijgt je experiabox kort gezegd geen verbinding met onze centrale.
Waar dit precies fout gaat is op afstand wat lastig te zeggen.
Zou je ons met behulp van foto's kunnen toelichten hoe je de experiabox aangesloten hebt en waarop? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 30, 2020

Wat gebeurt er als u de experiabox aansluit?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 30, 2020

Het lampje blijft rood. Ik krijg wel het wifi-netwerk te zien.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 30, 2020

Een rood lampje is nooit goed. Ergens voor de experiabox gaat er iets fout. Hier zal een medewerker aan te pas moeten komen. Doorgaans reageren ze binnen 48uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen  deslag.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @SiempieSa welkom op het forum!
Ik heb even voor je gekeken! De lijn is administratief al klaar is voor gebruik en buitenshuis zou alles er ook klaar voor moeten zijn.
Als je internetlampje rood brandt krijgt je experiabox kort gezegd geen verbinding met onze centrale.
Waar dit precies fout gaat is op afstand wat lastig te zeggen.
Zou je ons met behulp van foto's kunnen toelichten hoe je de experiabox aangesloten hebt en waarop? 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Het is inmiddels een paar dagen later :) @SiempieSa is het nog gelukt met je verbinding?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 6, 2020

Ja hoor het is gelukt!! 💪🏽


  • Nieuwkomer
  • March 25, 2022

ik heb allen de experia box v10a en stroomdraad ,en niet voor het installeren

 

groetjes

 

wim knoop