Skip to main content

Ik krijg mijn 2e SuperWifi punt ook niet in de lucht helaas.

Ik heb alle stappen goed doorlopen. Ik heb mijn SuperWiFi punt langer aan de router laten staan dan geadviseerd, namelijk langer dan een uur.

Na het verplaatsen van mijn 2e SuperWifi punt gaat het lampje groen knipperen en vervolgens gaat het lampje uit en brandt er niks meer.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt

Hallo @Jescien,

Vervelend dat het niet lukt, heb je is geprobeerd om met de KPN Thuis app de superwifi te installeren? Vaak krijg je dan iets meer informatie dan alleen het ledje. Je kan de stappen opnieuw doorlopen door even met een dun voorwerp in het gaatje van de reset in te drukken (ongeveer 15 sec). Welk modem heb je?


Ik krijg mijn 2e SuperWifi punt ook niet in de lucht helaas.

Ik heb alle stappen goed doorlopen. Ik heb mijn SuperWiFi punt langer aan de router laten staan dan geadviseerd, namelijk langer dan een uur.

Na het verplaatsen van mijn 2e SuperWifi punt gaat het lampje groen knipperen en vervolgens gaat het lampje uit en brandt er niks meer.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt

U laat de eerste SuperWifi wel bekabeld aan de Experiabox zitten?


Hi @ChrisWissink

 

Dank voor je bericht. Ik heb tijdens de installatie de KPN Thuis app erbij gehouden. Helaas zonder succes. Ik heb de Experiabox V10A. Ook heb ik helaas de resetknop al geprobeerd. Nadat ik alle stappen opnieuw heb doorlopen (via KPN Thuis App) gaat het lampje uiteindelijk weer uit na het verplaatsen. 
 

 


Hallo @Jescien,

Dat het lampje uit gaat hoort sowieso niet, er hoort een andere kleur te verschijnen als er issues zijn. Ik neem aan dat je het primaire punt wel bedraad in de buurt van de experia box hebt gehouden?
Toevallig een andere kleur ledje gekregen?


Hoi Jescien, welkom! Het lampje hoort inderdaad niet uit te gaan. Wil je de installatie nog eens doen, maar dan met de beide wifipunten omgedraaid. Ik ben dan benieuwd of degene die het nu niet doet, het dan wel doet. En of de andere dan uitgaat. Zo nee, dan vermoed ik wellicht een defect in de ene Superwifi.

Als de andere ook uitgaat, hoe ver staan ze van elkaar af?


Dank voor je bericht. Ik heb tijdens de installatie de KPN Thuis app erbij gehouden. Helaas zonder succes. Ik heb de Experiabox V10A. Ook heb ik helaas de resetknop al geprobeerd. Nadat ik alle stappen opnieuw heb doorlopen (via KPN Thuis App) gaat het lampje uiteindelijk weer uit na het verplaatsen. 

 

Hoi Jescien, welkom! Het lampje hoort inderdaad niet uit te gaan. Wil je de installatie nog eens doen, maar dan met de beide wifipunten omgedraaid. Ik ben dan benieuwd of degene die het nu niet doet, het dan wel doet. En of de andere dan uitgaat. Zo nee, dan vermoed ik wellicht een defect in de ene Superwifi.

Als de andere ook uitgaat, hoe ver staan ze van elkaar af?

 

Je hebt niet meer gereageerd, Jescien. Dan ga ik ervan uit dat het gelukt is om de Superwifi te installeren. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.