Skip to main content
Beantwoord

instellen wifi gast box 12

  • December 31, 2020
  • 1 reactie
  • 261 keer bekeken

als ik 192.168.2.254 aangeef kom ik in het modem

Daar zie ik 2x Guest staan met een SSID nummer dan een underscore en de letter g

  • on of off
  • Ik neem aam dat ik hier ON moet aangeven
  • Maar wat doe ik met dir SSID nummer underscore g…
  • Moet ik hier iets anders inzetten of is met on en off de verbinding al gemaakt
  • c.q. moet er een ander wacht woord og gebruikersnaam voor gasten gemaakt worden
  • Zo ja, hoe doe je dat
  • Dank

Beste antwoord door tonymelony

Goedemorgen @frits.allers

 Vraag1: op ON zetten

 Vraag2: Je zou je huidige SSID kunnen gebruiken aangevuld met de tekst gast.

 Vraag3: Ja je moet een wachtwoord voor gasten maken die je dan ook met hen deelt.

              Je kan ook de QR code van je gastnetwerk met hen delen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

tonymelony
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • December 31, 2020

Goedemorgen @frits.allers

 Vraag1: op ON zetten

 Vraag2: Je zou je huidige SSID kunnen gebruiken aangevuld met de tekst gast.

 Vraag3: Ja je moet een wachtwoord voor gasten maken die je dan ook met hen deelt.

              Je kan ook de QR code van je gastnetwerk met hen delen.