Skip to main content
Beantwoord

Instellingen opslaan op de V12 Box

  • May 15, 2021
  • 4 reacties
  • 419 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedemiddag,

 

sinds gisteravond heb ik een Experia V12 Box.

Vandaag heb ik al mijn instellingen gedaan, zoals port forwarding en parental control.

Nu zou ik dit graag op willen slaan, zodat ik bij een reset niet weer opnieuw moet beginnen, maar ik gaan de opslaan knop niet vinden.

Kan iemand mij helpen?

Beste antwoord door peter-keetfm

Goedemiddag,

 

sinds gisteravond heb ik een Experia V12 Box.

Vandaag heb ik al mijn instellingen gedaan, zoals port forwarding en parental control.

Nu zou ik dit graag op willen slaan, zodat ik bij een reset niet weer opnieuw moet beginnen, maar ik gaan de opslaan knop niet vinden.

Kan iemand mij helpen?

Je kunt een fritzbox nemen i.p.v. Die v12

Met een fritzbox kun je een backup bestand eruit halen

En herstellen indien nodig 

"trouwens bij veel routers is dat mogelijk"

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

wjb
Wijsgeer
  • May 15, 2021

Die knop die is er ook niet, KPN vindt het niet belangrijk dat wij als abonnee onze persoonlijke instellingen kunnen veiligstellen.


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Die knop die is er ook niet, KPN vindt het niet belangrijk dat wij als abonnee onze persoonlijke instellingen kunnen veiligstellen.

😂 sarcastisch bedoeld? 😝🙈


wjb
Wijsgeer
  • May 15, 2021

Die knop die is er ook niet, KPN vindt het niet belangrijk dat wij als abonnee onze persoonlijke instellingen kunnen veiligstellen.

😂 sarcastisch bedoeld? 😝🙈

Nee, ik was heel serieus.


peter-keetfm
Wijsgeer

Goedemiddag,

 

sinds gisteravond heb ik een Experia V12 Box.

Vandaag heb ik al mijn instellingen gedaan, zoals port forwarding en parental control.

Nu zou ik dit graag op willen slaan, zodat ik bij een reset niet weer opnieuw moet beginnen, maar ik gaan de opslaan knop niet vinden.

Kan iemand mij helpen?

Je kunt een fritzbox nemen i.p.v. Die v12

Met een fritzbox kun je een backup bestand eruit halen

En herstellen indien nodig 

"trouwens bij veel routers is dat mogelijk"