Skip to main content

Beste allemaal,

 

Morgen krijg ik het V12 modem ipv de V10 die ik nu heb hangen. Ik heb de Wifi van de V10 uit staan omdat ik het internet met mijn eigen netwerk verspreid door mijn woning. Dit netwerk is een TP Link Deco M9 mesh systeem. Op dit moment staat mijn Mesh systeem als Access Point ingesteld, maar kan ook als “router” ingesteld worden.

 

Heeft iemand een idee wat de optimale instellingen zijn voor de V12 modem en het TP Link mesh systeem?

 

Met vriendelijke groet en bedankt alvast!

 

Niels

Waarom is de v10 vervangen door de v12?? Overigens gaan ze dienen als accespoints dus zo moeten ze ingesteld staan.


Bedankt voor de reactie! De V10 wordt vervangen door de V12 op mijn verzoek omdat ik een nieuw contract heb afgesloten. Ik moet ze dus als AP ingesteld laten staan. Top!


Nou of je daar nou op vooruit gaat.....bij mij is de v12 weer in de doos gegaan en staat de v10 er weer. Het beste modem wat kpn ooit heeft gehad.


Ik ga het meemaken ;.) Bedankt in elk geval voor het antwoord! Fijne avond!

 


Euhm... de KPN Box heeft geen enkele meerwaarde boven de v10. Je zou nog kunnen zeggen: WiFi 6. Maar dat zet u uit. Bij de v10 kun je het subnet nog wijzigen, dat kan niet bij de KPN Box. Wat dat betreft ga je er dus alleen maar op achteruit. 


Dat is idd het overdenken waard! Bedankt voor de reactie😊👍🏻


Beste allemaal,

 

vrijdag jl  deco x60 geïnstalleerd en volgorde aangehouden zoals voorgeschreven  deco op V12 box aangesloten  en gaan met die banaan. alles werktprima Tv internet enz. wifi op v12 uitgezet internet snelheid daalde behoorlijk dus weer aangezet  en snelheid was er weer .Had alle deco's als Aspoint ingesteld  daarna gewijzigd in router ook dat werkte geheel gaaf eigenlijk geen enkel verschil tot op heden tevreden met alles


wifi op v12 uitgezet internet snelheid daalde behoorlijk dus weer aangezet  en snelheid was er weer .

Dan gebruikt u dus gewoon het WiFi van de KPN Box en de Deco's staat er maar voor Jan met de korte achternaam bij.


ja gewoon alles gelaten zoals het was,had gelezen hier op forum gelezen datje wifi op V12 uit moest zetten,  dat gaf echt een slecht  wifi netwerk, wifi  weer aangezet en alles was weer prima denk dat tp-link de software heeft aangepast


Reageer