Skip to main content

Ik heb al een tijdje een Samsaung Galaxy S10. Afgelopen maand mobiel internet aangeschaft. Helaas kreeg ik geen verbinding, maar met behulp van toestelhulp kon ik een heel eind komen met de instellingen. Na het opslaan van de namen toegangspunten kon ik het KPN internet niet selecteren en staat daar: “Instellingen voor toegangspuntnamen zijn niet beschikbaar voor deze gebruiker.”

Hoe kan ik deze instellingen wel beschikbaar maken voor mijzelf?

Marrina

@Marryak Welkom op het forum. Als ik het goed begrijp dan heb je mobiel internet bij je abonnement genomen maar lukt het niet om dit te gebruiken. Klopt dat? Hoe je internet zelf kunt instellen vind je hier. Maar dit is meestal niet nodig. Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en zou je het kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken of bij ons alles juist staat. 


@Rutger_ Dat klopt! En inderdaad lukt het niet om te gebruiken. Via de klantenservice had ik ook contact gehad, daar vandaan een nieuwe SIM-kaart gekregen maar helaas doet het mobiel internet het nog steeds niet. Ook het ik het internet zelf ingesteld via de link die in jouw reactie staat. Nog steeds doet het mobiel internet het niet. Het forumprofiel heb ik voor je ingevuld.


@Marryak Ik heb een instelling aangepast in onze systemen. Heb je een mogelijkheid om te controleren of je nu wel data kunt gebruiken? Het zou kunnen dat je je toestel even moet herstarten!


@Rutger_ Dankjewel, het is opgelost!


@Rutger_ ik heb hetzelfde probleem met mijn Samsung A10 daar staat nog Telfort als standaard maar kan ik niet wijzigen of nieuwe aanmaken. Heb nu geen mobiel internet. Graag je hulp.


@HennyMJ Bedankt, ik heb ook voor jou een instelling aangepast. Het zou kunnen dat ook jij je toestel even moet herstarten, kun je mij laten weten of het weer werkt?


@Rutger_  yes, werkt dankjewel!