Skip to main content

Als mijn KPN mediabox aangesloten is met een ethernetkabel, heeft mijn smart tv dan ook direct een internetverbinding? Of moet daar dan een extra kabel voor worden getrokken.  Het gaat om glasvezel.

Voor de tv zou dan nog een aparte kabel getrokken moeten worden. Of je plaatst een switch …

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/

... dan kunt u daar vervolgens zowel de tv als de ontvanger op aansluiten. Heb je wel ook nog 2 korte kabeltjes nodig.

 


kabel moet ik dus trekken van gangkast,  via gang, langs wc, trap, onder een deur door,.. langs een gangkast naar huiskamer.  lekker een kabel langs je muur, trap,  ik heb er ook nog  een wc en een  trapkast lopen, dan moeten we dus maar over de kabel stappen of om de deur leggen.

maar er bestaat draadloos, dat zou moeten werken, niet optimaal anno 2020,  helaas, dan een switch  met een versterker,  ( werkte ook niet trouwens) versterker heeft maar liefst een draad van iets meer dan een meter, dan krijg ik op zolder echt een goeie ontvangst, ik denk het niet,…

 anno 2020 zou je toch zeggen, dat het eenvoudig op te lossen moet zijn, maar nee helaas dit is niet op te lossen. Kpn wil echt wel helpen en stuurt van alles op, maar niets werkt.

nog meer draadloze kastjes in huis, nou nog steeds op zolder geen goed internet en in de huiskamer weg vallend internet


Hoi @Gewerofii! Ik zie dat je hier een eigen topic voor hebt aangemaakt en daar ook reactie van Bart hebt gehad. Ik raad je aan om het gesprek daar voort te zetten, houdt het wel zo overzichtelijk. :slight_smile:


Anno 2020 zou je zeggen dat je toch allang een kabel in de muur hebt zitten. Net zo als elektriciteit door de muur loopt…

Draadloze verbindingen door het hele huis, voor al onze apparaten. Met een bereik tot op zolder, probleemloos, stabiel en met veel snelheid. Vanuit een wit plastic kastje in de meterkast. Dat gaan wij in ons leven niet meer mee maken hoor. Dat kan ik u zo wel verzekeren.


Reageer