Skip to main content
Beantwoord

Interactieve tv en internet via glasvezel

• September 12, 2020
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

I.Labordus
Nieuwkomer

Ik overweeg over te stappen naar KPN voor interactieve TV en Internet via glasvezel. 

Nu heb ik dat zojuist ook bij Caiway, war ik nu klant ben, geprobeerd. Maar het blijkt daar niet mogelijk de audio van de TV af te leiden naar je eigen geluidsintallatie. De vraag is nu: heeft glasvezel die mogelijkheid niet of heeft de Caiway-TV-ontvanger die niet? Zou dat met de KPN-apparatuur wel  mogeljk zijn?  

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @I.Labordus. Wat @Ward_ aangeeft klopt. Bij KPN kun je het audiosignaal afleiden naar je eigen apparatuur. Hoe je dat precies doet, kun je hier vinden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Netwerk
  • September 12, 2020

Bij KPN kan je de audio direct vanuit de decoder naar je geluidsinstallatie leiden middels een optische kabel (SP/dif). Mits je versterker zo'n ingang heeft uiteraard.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 15, 2020

Hallo @I.Labordus. Wat @Ward_ aangeeft klopt. Bij KPN kun je het audiosignaal afleiden naar je eigen apparatuur. Hoe je dat precies doet, kun je hier vinden.

I.Labordus
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 15, 2020

Dank voor deze snelle en helpende reacties.