Skip to main content

Ik heb internet en tv via dsv1200 verbinding, zowel binnen als buiten. Buiten heb ik een extra router die wifi uitzend, via de dsv1200... die heeft 3 jaar gedaan maar vanmorgen ineens niet meer

Ik heb alle dsv1200' gereset en geüpdatet en ook de 2e router gereset maar krijg nog steeds de melding 'verbonden zonder internet'

Alles doet t, binnen, maar net die ene dsv niet. Heb dsv's ook al omgewisseld. Hoe kan dat nou? Tot vanmorgen alles nog oke. Wat moet ik doen om op te lossen?

Als je wisselt doet dezelfde het dan weer niet?


Klopt. Maar t vreemde is dat ie drie jaar lang zonder problemem heeft gefunctioneerd. Opeens niet meer.


@Geraldvd, dus de ene adapter werkt op geen een plek meer? Ook niet elders in het huis? Want dan klinkt het een beetje alsof deze kapot is gegaan. Brandt er nog wel een lampje of dergelijke?

 


Alle adapters doen het, alleen in de schuur niet, terwijl 3 jaar lang zonder proeem heeft gedaan


Ik krijg een beetje een vermoeden dat de adapter het begeven heeft. Want die uit de schuur werkt op geen enkele plek toch?

 


Dat heb je getest toch? Want ik kan het anders niet verklaren.


Ja had ik allemaal gechecked. Opgelost door vaste kabel te trekken waardoor dsv kon vervallen