Skip to main content

Mijn internet kabels zijn aangesloten op een kast 5 km ver (oude kabels) terwijl er een op 20 mtr een internet aanleg kast staat , ik kan nauwelijks 3 apparaten tegelijkertijd aanzetten , mbit ook erg laag.

waarom kunnen mijn kabels niet aangesloten worden op de kast 20 mtr verder ipv 5 km.

er wordt binnenkort glasvezel aangelegd in mijn straat als mijn internet kabels niet verlegd worden heb ik er geen baat bij als er glasvezel wordt aangelegd.

dit is bekend bij kpn , er is een melding gedaan van een kpn medewerker er wordt geen gehoor aangegeven, ben in staat om al mijn abonnementen bij kpn te beëindigen.

betaal veel maar geen actie.

 

Glasvezel word op hele andere kasten aangesloten. Tevens maakt afstand bij glasvezel niets uit. Al zou dat bij glasvezel 5 km zijn, dan heb je nog de volle snelheid. Merk je niets van.


@Nasa Als je bedoelt dat er glasvezel in jouw straat wordt gelegd die tot in de woning gaat dan is dat jouw redding. De oude koperkabel waarmee je nu internet krijgt kan je dan vaarwel zeggen.

Welke partij gaat die glasvezel leggen?


@Nasa . Kun jij de vraag van ward_ beantwoorden? Ik ben ook wel benieuwd namelijk.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.