Skip to main content

Beste,

kunt u mij uitleggen waarom ik in het centrum van Alkmaar niet iets kan opzoeken op Google maps (kaart komt niet of nauwelijks in beeld) terwijl ik met een ander apparaat met T-Mobile abonnement geen probleem heb. Zelfde geldt wanneer ik in de trein zit. Op stations Zaandam en Amsterdamse stations is er nauwelijks internet via KPN, wel T-Mobile. Graag een verklaring. 
 

Heeft u hier al eens een kijkje genomen?

https://www.kpn.com/netwerk/dekkingskaart.htm

 

Wat gebeurt er als u de simkaart in een ander toestel stopt? Heeft u dan dezelfde problemen?


@Briez71 Welkom op het forum. Bijzonder dat dit in het centrum van Alkmaar niet lukt, hier zou namelijk wel gewoon voldoende bereik moeten zijn. Is dit op verschillende plekken in het centrum of op 1 locatie? Ook ik ben inderdaad benieuwd wat er gebeurt als de simkaarten omgewisseld worden, is het bereik in de trein dan beter?


@Briez71 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Ik zal wel een uitzondering zijn. Net zoals ik nu weer geen Fox 1 kan ontvngen. Sorry… kan de video niet laden, probeer het later opnieuw.

ik vind de kwaliteit van Internet als ook de KPN itv zeer onder de maat. Ga zodra het mogelijk is maar eens ander provider proberen.