Skip to main content

Hallo.... ik ben beetje verdrietig boos en bijzonder geïrriteerd geraakt door kpn......…

 

Ik heb eind februari een overstap gemaakt van T-mobile naar KPN.

KPN heeft vervolgens alles opgezegd bij t-mobile per 18maart op die dag zou er ook een monteur komen. Ik heb gewoon een aansluiting via een wandcontactdoos (ouderwetse telefoon stekker) die werkt gewoon bij t-mobile. Dus zag het nut van monteur niet.... nu bijna een week later is nog steeds geen actieve internet aansluiting waardoor ik geen internet heb thuis en ook geen tv. KPN weigerd namelijk om het opzeggen van t-mobile te verplaatsen en ik kan dat niet. Hierover denk ik al een keer of 30 over gebeld en steeds worden er dingen beloofd maar niet nagekomen. 

 

Waarom is het zo moeilijk een verbinding op afstand aan te zetten want apparatuur is er en doet het verder, alleen omdat er geen internet op actief staat doet ie verder niets

Dat klinkt allemaal niet best.  Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48uur.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  Reken er maar wel op dat het niet 123 wordt opgelost in deze crisissituatie. 


Hoi @Ferry290566 . Welkom op het forum.

Wat een ellendige situatie. Kun jij je profiel aanvullen en mij een hier een seintje geven? Ik kan dan meekijken en hopelijk nuttig advies geven.


Het probleem lijkt mogelijk te zijn/worden opgelost...…

 

We zeiden woensdag de 18de al dat het zeer waarschijnlijk gaat om het omzetten van de aansluiting in de centrale..... nu net iemand gesproken en die heeft dit bevestigd... morgen komt een monteur naar de centrale om alles om te zetten... Ik en mijn familie hebben de afgelopen dagen erg veel problemen gehad doordat we geen aansluiting met internet hadden ik heb een sollicitatie misgelopen totale schadepost voor ons allemaal is ongeveer 900 tot 1000 euro. Hoe gaat KPN hierin compensatie bieden?


Hoi @Ferry290566 . Ik ben blij dat er een lichtpuntje is en hoop uiteraard dat woensdag alles gaat werken.

Ik ken de exacte situatie niet maar kan al wel aangeven dat we die kosten niet gaan compenseren. Zeker niet als de huidige crisis hier een rol in speelt. Dat is namelijk overmacht.

Als door aantoonbare schuld van onze kant,je zonder diensten hebt gezeten kunnen we wel abonnementsgeld vergoeden maar daarvoor moet ik eerst inzage in je gegevens hebben. 


Nou deze situatie is niet te verwijten aan de corona crisis...... het bleek een kwestie van stekkers omzetten en dat had afgelopen woensdag gewoon ge kunt... hiervoor hoef je niet bij iemand thuis te komen. Voor alsnog mag iedereen gewoon gaan en staan waar je wilt...... Dus volledig te wijten aan nalatigheid van KPN 

 

En ik heb ook begrepen dat om te kunnen voldoen aan snelheidsverwachtingen voor het internet er nog een monteur moet komen.... Maar dat is voor latere zorg. Ik heb echt wel begrip voor de corona situatie en dat monteurs daarom niet in huis komen.... Maar in de buitenlucht een stekker omzetten..... 

 

Het maakt me nog steeds boos dat de oplossing zo onwijs simpel bleek te zijn.... gewoon om je diep voor te schamen