Skip to main content
Antwoord

Internet aansluiting regelen vanuit het buitenland lukt niet

• April 30, 2025
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Hoe kan ik vanuit het buitenland mijn internetaansluiting regelen, wordt steeds aan het einde afgebroken?

En is het mogelijk om het modem naar mijn zoon te laten sturen, zodat hij deze in het huis kan installeren?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Jovaro18, ik begrijp dat je klant wil worden van KPN. Vanuit het buitenland bestellen via de KPN website gaat helaas niet. Vanwege internet aanvallen vanuit het buitenland is dit geblokkeerd. Het beste is dan toch om iemand voor jou de bestelling te laten plaatsen via een Nederlands IP adres of contact op te nemen met de telefonische klantenservice via het nummer +31612001200. 

Nadat de bestelling is geplaatst kan het afleveradres voor de apparatuur worden aangepast, indien gewenst. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Jovaro18, ik begrijp dat je klant wil worden van KPN. Vanuit het buitenland bestellen via de KPN website gaat helaas niet. Vanwege internet aanvallen vanuit het buitenland is dit geblokkeerd. Het beste is dan toch om iemand voor jou de bestelling te laten plaatsen via een Nederlands IP adres of contact op te nemen met de telefonische klantenservice via het nummer +31612001200. 

Nadat de bestelling is geplaatst kan het afleveradres voor de apparatuur worden aangepast, indien gewenst.Â