Skip to main content
Beantwoord

Internet aansluiting tijdelijk stopzetten

• March 26, 2020
  • 8 reacties
  • 148 keer bekeken

Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om enkel voor een paar dagen de internetaansluiting te laten blokkeren

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @Obruni, welkom! Is het je inmiddels gelukt? Je kunt inloggen op de webinterface van je modem en daar vervolgens de instellingen aanpassen. Er zijn verschillende topics op het forum die uitleggen hoe je dit kunt doen. Hopelijk gaat het zo lukken!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 26, 2020

Helaas dat is niet mogenlijk.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 26, 2020

Dus dan zou ik m'n abonnement moeten opzeggen, en dan enkele dagen later weer een aansluiting moeten nemen?

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 26, 2020

Waarom? Wat wilt u bereiken? Trek de stekker eruit. Dan is het geblokkeerd...

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 26, 2020

Nou de korte versie stiefzoon van 21..

Beetje uitkering trekken en de hele dag op zn nest liggen gamen, als ik de stekker eruit trek dan stopt hij hem er net zo hard weer in. Dus misschien als er een paar dagen geen internet is kom ik wel over..

• March 26, 2020

Hallo @Lampie007 , als de modem in de meterkast staat, de meterkastdeur op slot doen en de sleutel bij je houden.

Binnen het modem het MAC-adres blokkeren van de spelconsole voor altijd of op bepaalde tijden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 26, 2020

Hallo @Lampie007 , als de modem in de meterkast staat, de meterkastdeur op slot doen en de sleutel bij je houden.

Binnen het modem het MAC-adres blokkeren van de spelconsole voor altijd of op bepaalde tijden.

Hier kan ik wel wat mee!

Bedankt voor de tip!!!

• Nieuwkomer
  • June 1, 2021

Dag JanD, hoe doe ik dit: Binnen het modem het MAC-adres blokkeren van de spelconsole voor altijd of op bepaalde tijden.

Lijkt me prima idee voor de problemen die ik herken :(

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Obruni, welkom! Is het je inmiddels gelukt? Je kunt inloggen op de webinterface van je modem en daar vervolgens de instellingen aanpassen. Er zijn verschillende topics op het forum die uitleggen hoe je dit kunt doen. Hopelijk gaat het zo lukken!

Â