Skip to main content

Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om enkel voor een paar dagen de internetaansluiting te laten blokkeren

Helaas dat is niet mogenlijk.


Dus dan zou ik m'n abonnement moeten opzeggen, en dan enkele dagen later weer een aansluiting moeten nemen?

 


Waarom? Wat wilt u bereiken? Trek de stekker eruit. Dan is het geblokkeerd...


Nou de korte versie stiefzoon van 21..

Beetje uitkering trekken en de hele dag op zn nest liggen gamen, als ik de stekker eruit trek dan stopt hij hem er net zo hard weer in. Dus misschien als er een paar dagen geen internet is kom ik wel over..


Hallo @Lampie007 , als de modem in de meterkast staat, de meterkastdeur op slot doen en de sleutel bij je houden.

Binnen het modem het MAC-adres blokkeren van de spelconsole voor altijd of op bepaalde tijden.

 

 


Hallo @Lampie007 , als de modem in de meterkast staat, de meterkastdeur op slot doen en de sleutel bij je houden.

Binnen het modem het MAC-adres blokkeren van de spelconsole voor altijd of op bepaalde tijden.

 

 

Hier kan ik wel wat mee!

Bedankt voor de tip!!!


Dag JanD, hoe doe ik dit: Binnen het modem het MAC-adres blokkeren van de spelconsole voor altijd of op bepaalde tijden.

Lijkt me prima idee voor de problemen die ik herken :(


Beste @Obruni, welkom! Is het je inmiddels gelukt? Je kunt inloggen op de webinterface van je modem en daar vervolgens de instellingen aanpassen. Er zijn verschillende topics op het forum die uitleggen hoe je dit kunt doen. Hopelijk gaat het zo lukken!

 

 

Â