Skip to main content
Beantwoord

Internet bestelling blijft op geannuleerd staan, kan het niet volgen

• December 13, 2025
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Aanleg glasvezel appartement
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Thuis bestelling gedaan maar door ik een wijziging heeft gedaan dat is nu zo 3 weken dan blijft er maar staan bestelling geannuleerd terwijl ik gewoon dit op advies van de verkoper heeft gedaan.

al een paar keer telefonisch contact geweest die zeggen dan duurt ongeveer 3 dagen meet het blijft op geannuleerd staan.

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Aanleg glasvezel appartement 

Welkom op de community van KPN.

Als een bestelling eenmaal is geannuleerd, dan gebeurd er daarna niets meer met deze bestelling.
Het is dus niet zo, dat een geannuleerde bestelling in eens weer op actief komt te staan, dus wat er telefonisch tegenover jouw gezegd is klopt dus niet en is ook ergens een beetje raar.

Ik adviseer je daarom om nogmaals met de klantenservice van KPN te bellen via 0800-0402, of om even langs een KPN Winkel te gaan om te checken of de bestelling nog wel actief staat.
Want bij annuleren wordt de bestelling stopt gezet en door het systeem erger uit gehaald.

Bij bellen:

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag verkoop afdeling.

Openingstijden:

• Maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag de gehele dag gesloten, behalve bij storingen

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Aanleg glasvezel appartement 

Welkom op de community van KPN.

Als een bestelling eenmaal is geannuleerd, dan gebeurd er daarna niets meer met deze bestelling.
Het is dus niet zo, dat een geannuleerde bestelling in eens weer op actief komt te staan, dus wat er telefonisch tegenover jouw gezegd is klopt dus niet en is ook ergens een beetje raar.

Ik adviseer je daarom om nogmaals met de klantenservice van KPN te bellen via 0800-0402, of om even langs een KPN Winkel te gaan om te checken of de bestelling nog wel actief staat.
Want bij annuleren wordt de bestelling stopt gezet en door het systeem erger uit gehaald.

Bij bellen:

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag verkoop afdeling.

Openingstijden:

• Maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag de gehele dag gesloten, behalve bij storingen

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 16, 2025

Goedemorgen ​@Aanleg glasvezel appartement , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Mooi om te lezen dat je voor KPN hebt gekozen maar dat je bestelling inmiddels al 3 weken de status 'geannuleerd' heeft, doet vermoeden dat hier iets niet helemaal lekker loopt.  Daarom zou ik je ook adviseren om het bovenstaande advies van ​@Michel.uit.Arnhem op te volgen en hier een contact over opnemen met onze Helpdesk. De snelste en gemakkelijkste manier is om hiervoor een belafspraak in te plannen. Deel je de uitkomst ook nog eventjes hier met ons? 🙏🏻

Aanleg glasvezel appartement
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Ik heb een thuis bestelling opnieuw gedaan omdat de eerdere verkeerd was die is met medewerker in samenwerking geannuleerd en hierbij gelijk een nieuwe bestelling gedaan hiervan heb ik bevestiging ontvangen in mijn mailbox met de mededeling dat ik de voortgang kan volgen in mijn KPN ID.

Als ik mijn KPN ID opent en dan volg je thuis bestelling blijf ik maar bestelling geannuleerd houden hiervoor in de winkel geweest die konden alleen zien dat er een bestelling aanwezig is en contact geweest telefonisch maar die vertelde hetzelfde en konden het ook niet aanpassen.

Dit is nu al vanaf 2 december 2025 het zou nog wel is tijd zijn dat het word opgelost

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 29, 2025

Bedankt voor je toelichting ​@Aanleg glasvezel appartement!
In dat geval kijk ik ook graag eens even met je mee; zou jij daarom je profiel voor me in willen vullen en kun je hier een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!