Skip to main content

Mijn moeder van 72 heeft problemen met haar internet. Inmiddels hebben jullie haar al 4!! uur in de wacht gehad, zijn jullie 2 terugbelafspraken niet nagekomen (waarvoor ze 8 uur thuis is gebleven), is ze al 8x heen en weer doorverbonden, hebben jullie haar op 2 avonden zelf laten klieren aan de hand van instructies (ze kan dit niet en gaf dit ook aan) en heeft ze na ruim een week nog steeds geen internet en tv. Ze is alleenstaand en een week lang geen tv (het is daar al erg stil met die corona) en bezig zijn met het oplossen van jullie probleem zorgt ervoor dat ze onderhand tegen de muur omhoog loopt. Ik vind deze service echt onder het vriespunt, verschrikkelijk hoe jullie haar laten zwemmen. Ik heb hier geen woorden voor.

Ik zou graag zien dat jullie contact met mij opnemen en haar compenseren voor de allerslechtste klantenservice ooit.

Mvg, Mw. Kerstens

 

Hallo @Marth_k ,

Ik snap dat het vervelend is voor jouw moeder als ze geen internet (en TV) heeft. Maar ik vraag mij af of dit alleen maar de schuld van KPN is. Heb je al bij haar thuis gekeken of jij wellicht iets kan betekenen?  Ik schat in dat jij handiger bent met internet dan jouw moeder. Of heeft iemand anders met meer internetkennis er al naar gekeken? Het is wel erg makkelijk om de schuld volledig op KPN af te schuiven. Probeer maar eens op telefonisch een ouder iemand te helpen met een internetprobleem. Dat is echt niet makkelijk.


Hi @Marth_k, wat ontzettend jammer en frustrerend dat je moeder ondanks de inspanningen van beide kanten nog steeds geen stap verder is :slight_frown:

Sommige dingen zijn vanaf afstand inderdaad erg lastig op te lossen, echter horen wij actie te ondernemen als er in het netwerk iets niet goed is of als er iets aan de hand is met onze apparatuur. Ik kijk dan ook graag even mee, zou je hiervoor de naam- en adresgegevens van je moeder in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Mocht ik nog kunnen helpen, dan hoor ik graag van je.