Skip to main content
Beantwoord

Internet blijft uitvallen, herstart van de modem lost het tijdelijk op

• May 22, 2025
  • 5 reacties
  • 78 keer bekeken

De afgelopen maanden valt mijn internet verbinding regelmatig weg. Een herstart van het modem lost dit weer tijdelijk op, tot het weer gebeurt.

op dit moment gebeurt het meerdere keren per dag en dit is onwerkbaar. Graag zou ik een vervangend modem ontvangen.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@MarcoVL1981, dat klinkt niet goed. Ik ben het eens met jimny, je kunt hier het beste een terugbelafspraak voor maken. De verbinding kan dan samen met jou nagekeken worden tijdens het gesprek, en daarbij kan bepaald worden wat de beste optie is.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • May 22, 2025

​@MarcoVL1981  Welk modem heb je precies en betreft het een  glasvezel aansluiting cq iets anders.

Ps je kunt de klantenservice bellen 0800-0402 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 22, 2025

Het betreft de Expedia box v10 en ja, het betreft een glasvezel aansluiting.

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • May 22, 2025

​@MarcoVL1981

Je kunt een belafspraak maken met de klantenservice via onderstaande link

https://www.kpn.com/service/contact-opnemen

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@MarcoVL1981, dat klinkt niet goed. Ik ben het eens met jimny, je kunt hier het beste een terugbelafspraak voor maken. De verbinding kan dan samen met jou nagekeken worden tijdens het gesprek, en daarbij kan bepaald worden wat de beste optie is.

• May 23, 2025

Ik heb dit ook wel eens sinds ik glasvezel heb. Bij mij is de oplossing om niet de V10 maar juist het glasvezelkastje (ONT) helemaal uit te zetten en dan te wachten totdat op de V10 het Service lampje op rood gaat. Dan zet ik de ONT weer aan en zijn de problemen over totdat... de V10 weer eens opnieuw gestart wordt (bv bij een update).Â