Skip to main content

Sinds een paar dagen is mijn internet rampzalig laag. Ik heb internet via een koperleiding van ongeveer 4 km aangevuld met een 4G modem.

Normaal is mijn downloadsnelheid 60 - 80 Mbps maar sinds een paar dagen is dit maar 10 Mbps.

Deze daling geeft aan dat ik via de 4G niets meer binnen krijg.
Mijn 4G modem geeft geen storing en van de ontvangst branden twee van de drie ledjes.

Ik woon in postcode gebied ****

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m privacy

@JohanGols daar zijn problemen mee blijkbaar.  Is al meer langs gekomen sinds gisteren.  Zelf heb ik het probleem niet.


Ja, er is bij een aantal gebruikers, iets goed mis, zie:

 

 

Ik vermoed dat er een serie SIM cards om de een of andere reden ongeldig is geworden.

Ik hoop dat een moderator snel antwoord, liefst met een oplossing.

 


Hi @JohanGols! Het klopt dat er een storing was met Sneller Internet Buitengebied. Die is sinds afgelopen dinsdag opgelost. Wil je laten weten of je de extra snelheid ondertussen weer hebt?

Zo niet, doe dan eerst nog een reset van het Sneller Internet Buitengebied modem. Lukt het daarna nog niet, laat het hier dan weten. Ik zie dat je profiel al is ingevuld. Dus dan kan ik gelijk voor je aan de slag. 🙂


ik had al gereageerd in het andere forumitem, maar het werkt weer als vanouds.


Hi @JohanGols! Het klopt dat er een storing was met Sneller Internet Buitengebied. Die is sinds afgelopen dinsdag opgelost. Wil je laten weten of je de extra snelheid ondertussen weer hebt?

Zo niet, doe dan eerst nog een reset van het Sneller Internet Buitengebied modem. Lukt het daarna nog niet, laat het hier dan weten. Ik zie dat je profiel al is ingevuld. Dus dan kan ik gelijk voor je aan de slag. 🙂

Storing is hier nog niet verholpen. Alleen een beetje data via het oude PTT koperdraadje en niets via 4G. Alles al diverse malen gereset zonder resultaat.


Hier werkt het weer! Zie andere topic.