Hey, mijn internet doet het niet. Daarnaast vind ik het heel problematisch dat er geen mogelijkheid tot email contact is. Ik heb een beperking die bellen geen optie maakt voor mij. Wanneer ik kan zal ik dus moeten overstappen op een service die wel service levert aan mensen met een beperking, maar in de tussentijd kan ik blijkbaar alleen hier bij de community mijn probleem in text voordragen en lekker in publiek bespreken ipv prive in email. Ik vind dit heel vervelend. Ik zou dus ook graag een prive gesprek met een medewerker van kpn hebben om mijn internet probleem op te lossen.Â
Hallo ​
Je kunt in jouw situatie misschien ook de KPN Teletolk overwegen als contactmiddel.
Andere opties zijn X en Facebook.
Â
Â
Hey, mijn internet doet het niet. Daarnaast vind ik het heel problematisch dat er geen mogelijkheid tot email contact is. Ik heb een beperking die bellen geen optie maakt voor mij. Wanneer ik kan zal ik dus moeten overstappen op een service die wel service levert aan mensen met een beperking, maar in de tussentijd kan ik blijkbaar alleen hier bij de community mijn probleem in text voordragen en lekker in publiek bespreken ipv prive in email. Ik vind dit heel vervelend. Ik zou dus ook graag een prive gesprek met een medewerker van kpn hebben om mijn internet probleem op te lossen.Â
Hey, wat ontzettend vervelend om te horen dat je tegen deze problemen aanloopt. Ik snap heel goed dat dit frustrerend is, zeker als bellen geen optie is voor jou. Het is belangrijk dat iedereen op een fijne manier geholpen kan worden, en ik begrijp helemaal dat je hier graag een oplossing voor wilt.
De community is niet de ingang voor één op één contact. Hier gaat het met name om klant helpt klant.Â
​
Ok, dus is er een manier om 1 op 1 contact te krijgen via text, zonder een account te hoeven maken bij andere bedrijven die bekend staan om de data van hun gebruikers te verkopen?Â
Je kunt natuurlijk een facebook account aanmaken zonder je echte gegevens te gebruiken. Als je dan één op één contact hebt met een medewerker van KPN kun je daar alsnog de relevante gegevens mee uitwisselen. Hoe het bij x zit weet ik niet. Â
En als je sociale media niet zit zitten blijft de teletolk optie over. Daarna houdt het op. Succes!Â
Â
Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.