Afgelopen zaterdag heb ik een internetabonnement afgesloten. Maandag had ik de Experiabox V10 in huis, dus leek veelbelovend. Helaas was niet de goede kabel meegeleverd, aangezien ik alleen een 4-pins/varkenssnuit aansluiting heb in mijn appartement. Dinsdagochtend zou de monteur komen, maar zei dat hij niet kon komen door Leidens Ontzet. De straat en omgeving was in principe vrij, maar goed… Toen maar zelf geprobeerd met een verloopstekker, maar wanneer ik probeer te verbinden krijg ik de melding “Uw breedband verbinding werkt niet”. Bovendien is de “Warranty void if broken” sticker achterop het modem al gebroken. De monteur zou dus vandaag (vrijdag) komen, maar na verschillende afspraken te hebben afgezegd etc. is niemand komen opdagen. Klantenservice kan voorlopig geen nieuwe afspraak inplannen en ik zelf ook niet, waarschijnlijk na het weekend pas op zijn vroegst. Nu krijg ik een noodpakket, maar ook dat lijkt er pas dinsdag te zijn en dan zit ik dus al een week zonder internet. Tips en hulp zijn welkom. Bijvoorbeeld hoe ik het internet eventueel toch zelf aan de praat kan krijgen.
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Wat balen dat je zonder internet hebt gezeten het afgelopen weekend. Via deze weg kan ik je er inhoudelijk niet zo goed mee helpen, bellen is daarvoor wel het handigst.
Een beetje mosterd na de maaltijd maar als je ook een mobiel abonnement bij ons hebt kun je daar ook een noodbundel op krijgen. Zo kun je met een hotspot toch nog gebruik maken van internet.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.