Skip to main content

Mijn (alleen) Internet (koper) is weg, ik kom van Telfort dat KPN destijds heeft over genomen, mijn modem is een Fritz! 7590, mijn modem meldt dat er geen A/V DSL signaal is is dit nu omdat KPN weer op een ander systeem is overgegaan, (OTN?) of heeft dat er niks mee te maken ? ik heb al meerdere keren de 7590 uit geschakeld, en weer aan gezet, ik heb de online KPN test op afstand ook gedaan, vanaf mn werk de verbinding is goed, maar dat stopt dus bij mijn modem, 

Dus ik weet ‘t ff niet meer, graag advies hoe verder te gaan ?

KPN kent een omruil regeling voor een nieuwer type, daar zou ik gebruik van maken @Eric-Jan van den Bogaard 

De V8 wordt niet meer ondersteund.

 

Bedankt, ja, lijkt me een goed idee, ook voor "noodgevallen" zoals deze, of andere.

Via onderstaande link kun je de omruil in gang zetten @Eric-Jan van den Bogaard :

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modemcheck.htm

Deze link had ik toen ook geprobeerd, toen ik nog geen internet had, maar er wordt dan alleen gecontroleerd wat je zelf in je account/profiel hebt in gevuld, dus ik kreeg toen de boodschap dat ik de 7590FN (met afbeelding) niet hoefde om te ruilen, dat is wel handig bij verschillende Experia versies, als je het profiel/account tenminste goed heb ingevuld.


Reageer