Skip to main content

Hallo wij hebben het instalatie pakket gekregen van jullie en worden de 23 ste aangesloten is het ook mogelijk om nu alvast de aansluiting om te zetten 

gr Rebecca 

Hallo @Bekkie1979 ,je zou de modem vast aan kunnen sluiten, dan merk je het vanzelf.

 


Hallo wij hebben het instalatie pakket gekregen van jullie en worden de 23 ste aangesloten is het ook mogelijk om nu alvast de aansluiting om te zetten 

gr Rebecca 

Hallo @Bekkie1979 

Is er ook een afspraak gemaakt met een monteur van KPN? Die zet dan die dag de knop om. Of het gebeurt vanaf afstand. Normaal gesproken heb je pas in de loop van de 23-ste september internet via KPN.  


Hallo @Noordzee en @Bekkie1979 , toen ik in 2018 overging naar Telfort kreeg ik een paar dagen voor de aansluitdatum het installatiepakket, de oplevering zou 3-11-2018 zijn.

Ik heb op 28-10-2018 meteen alles aangesloten en in de loop van 31-10-2018, 4 dagen eerder dus, was mijn pakket actief.

 


Hallo wij hebben het instalatie pakket gekregen van jullie en worden de 23 ste aangesloten is het ook mogelijk om nu alvast de aansluiting om te zetten 

gr Rebecca 

Hallo @Bekkie1979 

Is er ook een afspraak gemaakt met een monteur van KPN? Die zet dan die dag de knop om. Of het gebeurt vanaf afstand. Normaal gesproken heb je pas in de loop van de 23-ste september internet via KPN.  

@Bekkie1979 

Heb je wel of niet een afspraak met een monteur staan? 

Zo niet, installeer dan alvast het pakket en kijk wat er gebeurt. Normaliter moet je wachten tot ergens in de loop van woensdag. Maar misschien heb je geluk…..