Skip to main content

Hallo,

wij hebben in huis internet en interactieve televisie. Nou hebben we in de schuur een familie cave gerealiseerd en willen daar graag hetzelfde als wat we in huis hebben. Dit is internet en interactieve tv met bellen. 
telefoon is niet nodig….;-)
Er ligt een utp kabel cat6 naar de schuur die aangesloten kan worden op de experia box v10a. 
mijn vraag is; wat hebben we nodig in de schuur om alles te laten werken?

ikzelf heb er 0,0 verstand van, dus graag hoor ik wat ik moet aanschaffen qua ontvanger en/of router??

 

alvast vriendelijk bedankt. 

Heel goed dat de u een kabel hebt liggen. U kunt daar van alles op aansluiten. Wilt u alleen wifi en tv? Dan zou u daar op die kabel een Experia WiFi op aan kunnen sluiten:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1107807/experia-wifi/?pageCount=1&pos=787

Deze heeft 2 poorten, waardoor u vervolgens daar aan een tv ontvanger op aan kunt sluiten.

Wilt u meer apparaten aan kunnen sluiten, kies dan voor een switch:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?pageCount=1&pos=787

Hier kunt u 4 verschillende apparaten bekabeld op aansluiten.


Hallo Nick83,

 

Bedankt voor je reactie. Top, met linkjes en al. 
Hier kan ik verder mee. 
 

mvg


Dag @Mike den oever Welkom hier en goed om te zien dat Nick je al flink op weg heeft geholpen. Laat het gerust weten als je meer hulp nodig hebt! 


Hallo @Bart_ ,

weet jij misschien hoe het zit als ik nog een extra tv-kastje wil?

Is het voor ons interessant om wat te wijzigen in ons pakket zodat we bv een extra dienst krijgen met kastje. Of is een los kastje huren voordeliger?

Kun jij dit zien/uitzoeken?

Ik hoor het graag.

 

mvg Mike

 

 


Hallo @Bart_ ,

weet jij misschien hoe het zit als ik nog een extra tv-kastje wil?

Is het voor ons interessant om wat te wijzigen in ons pakket zodat we bv een extra dienst krijgen met kastje. Of is een los kastje huren voordeliger?

Kun jij dit zien/uitzoeken?

Ik hoor het graag.

 

mvg Mike

 

 

Ha @Mike den oever Dat weet ik inderdaad. Je kunt heel eenvoudig zelf via MijnKPN een extra ontvanger aanvragen. Dat kost je €5,- per maand extra. Het één en ander hangt wel af van de leverbare snelheid: als we bij wijze spreke maar 5 Mb kunnen leveren op jouw adres heeft een extra ontvanger aanvragen niet veel zin, omdat de kwaliteit dan niet heel optimaal zal zijn. Zal ik nog even voor je nakijken hoe het zit? 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


@Bart_   gedaan. 😉


Hallo @Mike den oever Volgens mij kunnen we een dikke 200 Mbit/s bij jullie leveren, dus over de snelheid hoe je je geen zorgen te maken. Je kunt de extra ontvanger zonder problemen aanvragen in MijnKPN. Misschien wel een extra tip: je hebt een Internet en Tv Basis-abonnement, waar een snelheid van maximaal 50 Mbit/s bij hoort. Je zou kunnen overwegen om Sneller Internet erbij te nemen, zodat je meer uit je verbinding haalt. 


Hallo @Bart_ ,

 

beetje late reactie. Maar was er even bij ingeschoten. 😅 Nog bedankt voor de terugkoppeling. 

Ik wil bij jullie een extra ontvanger bestellen via mijn kpn.

Is dit dan de nieuwe 4K ontvanger met Bluetooth afstandsbediening? Graag zou ik deze ontvangen. 
Ik hoor het graag, dan kan ik het in orde maken. 
 

alvast bedankt. Mike. 


Ha @Mike den oever Graag gedaan! Je kunt de ontvanger heel makkelijk zelf via MijnKPN bestellen. Als je er niet uitkomt doe ik het natuurlijk graag voor je. Tenzij je het 4K-pakket kiest, zul je die nieuwe ontvanger niet krijgen, ben ik bang. 


Is dit dan de nieuwe 4K ontvanger met Bluetooth afstandsbediening? Graag zou ik deze ontvangen.

Nee, die krijg je niet. Die krijg je alleen als je nieuwe klant bent, of als je het 4K abonnement neemt. En daarvoor moet je eerst verlengen naar Hussel.


Aha, thx voor de info. 
Ga ik het eerst met een Chromecast proberen. 😉


Reageer