Skip to main content
Beantwoord

Internet en tv onderbreekt aldoor

  • March 27, 2020
  • 20 reacties
  • 195 keer bekeken

Mijn tv en internet valt steeds uit stap 1/4 al gedaan. Wordt er stront ziek van is eigenlijk al jaren met tussen posen, en je kan gewoon niet even iemand aan de telefoon krijgen

Beste antwoord door rikkie1946

vrijdag voor Paas er er een monteur geweest, en zag in de centrale kast op het plein, dat er links van mijn huis een storing zat, die heeft hij verholpen, maar nog steeds storing, Donderdag , na de Paas is weer de monteur geweest , en de straat voor mij huis opengemaakt, daar was zo'n puinhoop in de bekabeling, dat hij dat vernieuwt heeft en tot op heden niks geen last mee gehad zo blij naar zeker meer dan 10 jaar ellende, gekke was dat het niet altijd was, soms maanden goed en dan opeens weer problemen, maar nu lijkt het opgelost, vriendelijk  dank

vr gr Christa  Huisman

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

20 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 27, 2020

Is dit alleen een mededeling of wilt u geholpen worden? Er zijn hier mensen genoeg die u willen helpen.


  • Auteur
  • Topper
  • March 27, 2020

Ja graag geholpen is nu echt heel er om de 20 seconden valt alles weg


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 27, 2020

Dan heb ik een paar vragen. welke experiabox heeft u? Welk type ontvanger? Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingset of switch?


  • Auteur
  • Topper
  • March 28, 2020

is dirckt  met de kabel ,hoe kan ik zien wat voor experia box en ontvanger ik heb, nu heb ik weer inter net dus hoop dat het zo blijft , maar eiegenlijk al 3 jaar regelmatig ellende 

 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 28, 2020

Typeaanduiding staat er op. Wat zegt deze site over de te behalen snelheid?https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 


  • Auteur
  • Topper
  • March 28, 2020

Expedia box is V 10 en het kastje Arris en een Motorola vip 1853


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 28, 2020

Uhm dat is vreemd. Die combi is prima. Er zal een medewerker aan te pas moeten komen.  Doorgaans reageren ze binnen 48uur na het plaatsen van je topic maar het is druk. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  Dus niet hier in vullen want dan ziet iedereen het en dat is niet de bedoeling. 


  • Auteur
  • Topper
  • March 28, 2020

Waar moet ik die gegevens invullen? En bijgaand een screenshot waar je om vroeg.

 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 28, 2020

Heb je wel de juiste postcode ingevuld??? Want dit adres is onbekend. 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 28, 2020

Rechtsboven op je profiel klikken en dan naar mijn profiel gaan. Die helemaal invullen. Waar privé bij staat is alleen te zien door jou en de medewerker.


  • Auteur
  • Topper
  • March 28, 2020

Alles ingevuld,maar mijn dochter heeft  al contact gehad met een medewerker, en wordt maandag ochtend gebeld, zij zag dat er iets was wat niet klopte en daar een monteur voor moet komen

heel veel dank voor u medewerking hoop dat het nu goed gaat komen

 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 28, 2020

Dat komt het vast. Zal nog wel even duren hoor. Monteurs gaan niet of bijna niet meer naar mensen thuis ivm corona. Hou ons op de hoogte!


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @rikkie1946. Wat vervelend dat jouw TV en Internet verbinding steeds wegvalt. Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat een monteur telefonisch contact met jou heeft opgenomen om de bekabeling en instellingen te controleren. Er is uiteindelijk door onze klantenservice een nieuwe tv-ontvanger toegestuurd. Laat je ons weten of deze tv-ontvanger het probleem verhelpt?


  • Auteur
  • Topper
  • March 30, 2020

Ga ik zeker doen ,alle die mij geholpen hebben dank u wel.  het rare is dat het probleem al jaren voor doet, met tussen posen , maar hoop echt dat het nu definitief over s, 

vr gr Christa Huisman

 


  • Auteur
  • Topper
  • April 2, 2020

Dinsdag de tv ontvanger opgehaald en  ge  installeert heeft het ongeveer 1.5 uur prima gewerkt, en toen begon de ellende weer, woensdag  contact  met kpn gehad weer het nodige gedaan, video bellen fotos gemaakt, bleek niet alles te kloppen, monteur dingen verwijder en tot nog toe geen problemen meer,

Dus jaren lang ellende omdat diegenen die het aangelegd had niet zijn werk goed gedaan heb.

Als de storing nu weer zou komen,zegt de monteur zit het buiten want hier binnen zit nu alles goed 

Dat wilde ik nog even laten weten heb goed hoop dat het nu echt opgelost is 

allemal bedankt voor de medewerking vr gr Christa

 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat fijn dat het probleem eindelijk is verholpen. :relaxed:


  • Auteur
  • Topper
  • April 4, 2020

Wat fijn dat het probleem eindelijk is verholpen. :relaxed:

Maar helaas  toch weer niet verholpen, heeft het 1 dag goed gedaan,en toch weer het zelfde probleem

Maandag 6 april worden we gebeld of ze buiten situatie gaan bekijken

vr gr Christa

 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Jammer dat het probleem weer terug is. Ik hoop dat het probleem snel verholpen wordt. Laat je ons weten hoe het afloopt a.s. maandag?


  • Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • April 21, 2020

vrijdag voor Paas er er een monteur geweest, en zag in de centrale kast op het plein, dat er links van mijn huis een storing zat, die heeft hij verholpen, maar nog steeds storing, Donderdag , na de Paas is weer de monteur geweest , en de straat voor mij huis opengemaakt, daar was zo'n puinhoop in de bekabeling, dat hij dat vernieuwt heeft en tot op heden niks geen last mee gehad zo blij naar zeker meer dan 10 jaar ellende, gekke was dat het niet altijd was, soms maanden goed en dan opeens weer problemen, maar nu lijkt het opgelost, vriendelijk  dank

vr gr Christa  Huisman


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat fijn dat het probleem verholpen is. Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan horen we dat graag van je!