Skip to main content

Ik heb een KPN compleet abonnement. Volgend jaar verhuis ik naar een bungalowpark. Van het park krijg ik een Ziggo TV pakket (zonder internet). Kan ik daarnaast een KPN internet abonnement nemen. Er is geen glasvezel. Zo ja, hoe is dat te regelen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Welkom hier @Yo1961. De diensten van Ziggo en KPN kunnen prima naast elkaar werken, aangezien ze beide over een andere kabel gaan. Een voorwaarde is natuurlijk wel dat beide providers op dat nieuwe adres leveren. De andere vraag die je je moet stellen is natuurlijk of het wenselijk is om beide diensten te hebben. Het lijkt me voor jou niet fijn om dubbel te betalen in ieder geval… Voor een verhuizing kan je het beste ruim op tijd contact met ons opnemen via telefoon (0800-0402).


Hallo Paul, bedankt voor je reactie. Het Ziggo TV pakket zit bij de parkkosten. Neem ik internet van Ziggo er bij dan moet ik dat ook apart betalen, dus of het nu Ziggo of KPN is....voor beide moet ik betalen. Dan wil ik liever KPN houden. Volgens de postcodecheck ******** levert KPN daar ook.....er is geen glasvezel dus dat zal dan wel een adsl worden neem ik aan. Ik zal tzt naar het genoemde nummer bellen. De verhuizing zal pas rond eind juni zijn. 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ik zou er toch nog eens nadenken als ik u was, want via KPN heeft u maar 10 mb op uw adres.

Dat zal via Ziggo vast meer zijn...


Ik zou er toch nog eens nadenken als ik u was, want via KPN heeft u maar 10 mb op uw adres.

Dat zal via Ziggo vast meer zijn...


Minimaal 50Mbit/s NETTO


Minimaal 50Mbit/s NETTO

De snelheid bij Ziggo bedoel je?


Tja, het komt hier op neer:

Via KPN heb je internet TOT 10 Mb/s
Via Ziggo heb je internet VAN AF 50 Mb/s


Minimaal 50Mbit/s NETTO

De snelheid bij Ziggo bedoel je?

Hallo @Nick83 , inderdaad.

 


Bedankt voor jullie reacties. De keus is nu simpel. Het wordt gewoon ziggo.


Hallo Paul, wil je dit topic verwijderen of het bericht waarin mijn postcode + nummer staan aan te passen door dat te verwijderen


Hallo Paul, wil je dit topic verwijderen of het bericht waarin mijn postcode + nummer staan aan te passen door dat te verwijderen

Fijn dat alles duidelijk is, jammer dat het Ziggo wordt. Wel heel begrijpelijk als wij maar 10 Mb/s leveren natuurlijk. We verwijderen eigenlijk geen topics, maar ik heb natuurlijk de adresgegevens verwijderd!