Skip to main content

Goedendag ik word wanhopig van de service ik ben al een half jaar bezig om goed internet en tv  te krijgen dit word door de help desk niet serieus op gepakt e diverse malen word gewoon de haak er op gegooid 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
 

Nou dan zit je hier goed @Jeroenmeijer570 😉. Tientallen forumleden die jou graag helpen dus gooi het er maar uit...Wat is er aan de hand??


Tv hapert en geluid  ook ook mijn internet valt soms kort uit  al diverse keren gebeld 

de helpdesk help niet doen elke keer het zelfde resetten maar dit help niet

ik denk kpn opzeggen  het enige is te doen 

de help desk verbreekt gewoon de verbinding tijdens het bellen 


Heb je het besluit al genomen of moeten we je helpen? Op het forum helpen klanten elkaar en die weten meer dan menig mederwerker van de klantenservice. En natuurlijk is er bij jou een goede verbinding mogelijk maar dat gaat niet altijd vanzelf. Kpn is verantwoordelijk voor de verbinding tot aan het modem. de rest is aan jou. Welk type modem heb je? Heb je koper of glasvezel? Is de tv ontvanger met een kabel aangesloten aan het modem? Gebruik je wifiversterker en zoja welke?


Hi @Jeroenmeijer570, welkom hier. 

Je hoort uiteraard een werkende verbinding te hebben.

Maak jij gebruik van glasvezel? Zo ja, heb jij je glasvezelkastje ook eens stroomloos gemaakt voor ongeveer 10 seconden? Ik zie dat er al een reset heeft plaatsgevonden. Voor de zekerheid, is de modem ook helemaal gereset?

Mag ik ook nog weten of het lampje of lampjes op de modem branden wanneer je verbinding wegvalt? Zie je bij internet of verbinding een rood lampje? 

Ik hoor graag van je. 


Reageer