Skip to main content
Beantwoord

Internet en TV zou vandaag actief worden maar geen SMS gehad

• June 19, 2025
  • 22 reacties
  • 209 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

vandaag zou me internet en tv actief zijn maar tot op hede geen mail geen sms en als ik dan bel zegt de ene persoon tussen 9/4 en de andere tussen 8 en8 maar tot op heden nog niks en der staat dat ik vanaf vandaag moet betalen 

Beste antwoord door hellegers999

Het ziet er nog steeds hetzelfde uit ​@hellegers999De nieuwe aansluiting is gepland op 29-07-2025. 🙂 Laat je op die dag weten hoe het is gegaan?

het is gelukt vandaag ik heb kpn 

22 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 19, 2025

Nou één ding is zeker, vandaag gaat het niet meer gebeuren. Bel nu of morgen de klantenservice 0800-0402. Spreek in dat u een storing heeft. En als u iemand aan de lijn heeft dan houd u het kort. Ik heb geen internetverbinding! Voor storingen is de klantenservice 24/7 bereikbaar. Laat u nog even weten hoe het afloopt?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@hellegers999 en welkom bij de KPN Community! Ook welkom bij KPN, al gaat de levering van de diensten niet zoals gehoopt. 😅

Is het inmiddels gelukt om te bellen en heb je duidelijkheid gekregen?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • June 20, 2025

goede avond sanne van kpn 

ja ze zegge  dat der wat fout is gegaan en dat ze en ticket der uit hebben gegooit dat ze het op afstand moeten doen maar tot op heden nog niks geen bereik en internet 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hmmm, dan weet je nog niet waar je aan toe bent. Ik gok, en hoop, dat je maandag wat hoort, maar zo niet dan is het het beste om weer te bellen. 

Vraag dan ook naar het noodpakket, of data op je mobiele abonnement (als deze ook bij KPN zit) zodat je de periode zonder diensten in elk geval goed doorkomt. 
Hopelijk heb je maandag dan ook duidelijkheid over hoe lang het duurt en wat je kunt verwachten. Laat je het hier weten? Ook als je vragen hebt. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • June 27, 2025

nou tot op heden heb ik nog niks der was en moneur langs gekomen en die kon niet in de grijze kast op straat dus kon veder niks doen nu ligt het weer bij een afdeling en diet moet iemand sturen maar ze zeggen dat der wat is dst ze der nu nog niks aan kunne doen en ze weten ook niet hoelang het gaat duren ik word hier wel en beetje moe van we zijn al 1 week een 1 dag bezig 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Als je nog geen noodopties hebt ​@hellegers999, volg dan de tips die hierboven gegeven zijn op. Dan heb je in elk geval internet tot we het opgelost hebben, hopelijk duurt dat niet lang meer!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • June 27, 2025

ze zeggen ze doen niet aan noodpakketen 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • June 29, 2025

ik heb nog wn vraag ze zeggen binnen 14 dagen aansluiten anders anulere  we je besteling is dat nu ook van toepassing en krijg ik  nog wel gewoon me welkoms kado en tv 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Bijzonder. Heb je een mobiel abonnement van KPN? Dan kun je namelijk ook vragen of daar data op gezet kan worden zodat je via die weg in elk geval internet hebt. 

Als er nog een ticket open staat en we zijn hier nog mee bezig, dan word je bestelling niet zomaar geannuleerd. Als je in de tussentijd nog geen updates hebt gehad, bel dan gerust maandag weer met ons.
Niet leuk dat je er zo achteraan moet blijven gaan en niks hoort, maar ik hoop dat er maandag meer nieuws is. Laat je weten hoe het gaat? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • July 5, 2025

goedeavond sanne 

we zijn nu 2 weken en nog wat bezig helaas nog steeds niks ze zeggen dat ze der nog mee bezig zijn maar me vertrouwen gaat helaas een beetje weg 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dan wil ik een kijkje nemen. Ik zie dat je je adresgegevens al in je Communityprofiel hebt staan, heel fijn! 

Ik zie dat je op 3 juli gebeld hebt en dat het ticket nog open staat bij een andere partij. Onze monteurs kunnen de wijkcentrale (of straatkast) niet in, daar hebben we de hulp van de andere partij voor nodig. 
Daar is, zo te lezen, nog geen terugkoppeling op gekomen. Ik lees ook in het ticket dat je nu 3 weken op vakantie bent, maar dat we in de tussentijd werken aan het oplossen hiervan. In het ticket staat dat het niet per se nodig is dat je thuis bent voor het oplossen van dit probleem, dus ik hoop dat je werkende diensten hebt als je terugkomt van vakantie. 

Excuses voor het ontzettend lange wachten en dank voor je geduld in deze. Mocht je tijdens je vakantie updates krijgen, laat je het hier dan ook weten? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • July 11, 2025

goedenacht sanne 

ik zag dat dat der nu glasvezel is op mij adres 

maar op heden heb ik nog geen terug koppeling gehad voor de aansluiting en ik zie dat ik voor glasvezel een andere modem nodig heb 

wat kan ik nu het beste doen 

Admin: gegevens verwijderd ivm privacy

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • July 11, 2025

goedemorgen sanne 

dat van glazvezel  klopt niet ik heb met kpn gebelt ze zeggen dat het is op gelost en dat der 29 juli iemand komt maar nog gee  mail over gehad hoop op zegen dat ik 29 juli alles werkt kan ik de diensten echt pas 29 juli gaan gebruiken of kan het ook eerder want heb net geprobeert maar toen zag ik  nog oranje knopje dus dan zou het zeker pas vanaf 29 juli gaan 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@hellegers999, dank voor alle updates. Het klinkt alsof dat de goede kant op gaat! 

Ik heb gekeken en ik zie in het systeem staan dat je aansluiting gepland is op 29 juli. Ik zie ook dat de monteur ingepland is op 29-07-2025 tussen 08:00 en 12:00. Dus ook dat staat vast. 🙂

Ik zie dat je de overstapservice gebruikt, dus als het goed is werken de diensten van je oude provider nog totdat wij alles klaar hebben. Zo zit je in die periode hopelijk niet zonder diensten. 
Fijn dat er nu vaart in zit! 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • July 17, 2025

goedemiddag sanne 

ik heb even en vraag 

zodra 29 juli alles is aan gesloten wanneer krijg ik dan me eerste factuur want je betaald toch altijd voor uit dus moet ik dan in aug 2x 68 voor aug en sept betalen en dan ook nog de 3 dagen van juli of hoe zit dat 

alvast bedankt

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • July 17, 2025

Beste ​@hellegers999 als je abo op 29 juli ingaat, krijg je 1 factuur voor het restant van juli, dat je dus achteraf betaalt en voor de maand augustus, die je voor de vaste kosten vooraf betaalt.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • July 18, 2025

dus dan krijg ik half aug en factuur voor 3 dagen juli en de helemaand aug ik betaal voor de helemaand 68 zou u ook weten wat ik dan voor  die 3 dagen voor juli moet betalen ongveer

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • July 18, 2025

Beste ​@hellegers999 , over de maand juli betaal je naar rato 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • July 25, 2025

goedemiddag 

zou iemand van kpn even willen kijken of alles is opgelost en de monteur echt dinsdag zijn ding kan doen dat ik eindelijk kpn heb na meer dan 1 maand wachten

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Het ziet er nog steeds hetzelfde uit ​@hellegers999De nieuwe aansluiting is gepland op 29-07-2025. 🙂 Laat je op die dag weten hoe het is gegaan?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • July 29, 2025

het is gelukt vandaag ik heb kpn 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@hellegers999 Wat leuk om te horen dat het gelukt! Welkom! 🎉