Skip to main content
Beantwoord

internet erg traag, valt vaker uit na overgang op Hussel Internet 50 Mbit/s

  • April 12, 2020
  • 30 reacties
  • 352 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

30 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 30, 2020

Hoi @Bas vd Worp . Ik begrijp dat het maar niet wil lukken om die EW's via de wifimanager te bestellen? Heb jij, als ik die zou toesturen de mogelijkheid om ze bekabeld op tactische plekken in jouw woning neer te zetten? Want dat is wel essentieel bij het verkrijgen van een stabiele wifi ‘paraplu’.  Kun je tevens je profiel aanvullen en mij een seintje geven?


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Bas vd Worp, het is inmiddels weer een week later. Is het nog gelukt de stappen die @Erwin_ noemt te doorlopen? Ik zie dat je je profiel nog niet hebt ingevuld.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!


  • Auteur
  • Topper
  • May 12, 2020

Hoi @Erwin_@Thomas ,

dank voor jullie volhoudendheid. Nee het is niet opgelost, maar ik leg me bij de situatie neer/geef het op. Misschien kunnen die versterkers inderdaad wel een/de oplossing zijn, maar dan moeten we weer kabels leggen schat ik in. We hebben boven waar de slechte wifi o.a. is wel een telefoonaansluiting, ik weet niet of ze daar op aangesloten kunnen worden. Paar jaar geleden hadden we geen wifi, maar internet via het stopcontact. Helaas kan dat met pubers en ook onze ipads etc niet meer, anders was ik weer daarna overgestapt, hoewel dat een erg dure oplossing is met van die aparte ‘transformators’ (TP-link).


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • May 14, 2020

Hoi @Erwin_@Thomas ,

dank voor jullie volhoudendheid. Nee het is niet opgelost, maar ik leg me bij de situatie neer/geef het op. Misschien kunnen die versterkers inderdaad wel een/de oplossing zijn, maar dan moeten we weer kabels leggen schat ik in. We hebben boven waar de slechte wifi o.a. is wel een telefoonaansluiting, ik weet niet of ze daar op aangesloten kunnen worden. Paar jaar geleden hadden we geen wifi, maar internet via het stopcontact. Helaas kan dat met pubers en ook onze ipads etc niet meer, anders was ik weer daarna overgestapt, hoewel dat een erg dure oplossing is met van die aparte ‘transformators’ (TP-link).

Nóg een andere mod hier. Die versterkers moeten eigenlijk bekabeld aangesloten worden inderdaad. Ze kunnen niet via een telefoonkabel aangesloten worden, moet wel een ethernetkabel zijn. Ik adviseer dit eigenlijk nooit (bekabeld = beter), maar technisch is het mogelijk om een Experia Wifi via een draadloze set aan te sluiten. Dus ja, het kan werken, maar ik kan het je niet garanderen..