Skip to main content

Hallo Ik haal al maanden bij kpn geen 100mbit/s en ik zou het willen fixen. Ik gebruik een ethernet kabel gekoppeld aan de router en krijg maar een mager 13mb/s. Laatste week valt ook het internet voor heel de huis plat of is het vertraagd voor een uur of 2. Er zijn ook geen storingen bekend in die tijd. Graag hulp gewenst!

Dag @EmirhanA heb je de snelheid getest met een bekabelde pc of laptop direct aangesloten op het modem zonder overige aangesloten appartuur? Welk modem heb je?


Hallo ik heb de v10A en ik heb de snelheid rond de 8x afgelopen uur getest, ik zat een uur lang in gesprek met een KPN medewerker en heb het geprobeert met WiFi versterker, zonder, gekabeld, ongekabeld, door alle wifi toestellen uit te zetten, meerdere keren de modem en versterker te resetten, en heb maar minimale verbetering gezien naar 27 mb/s. Ik heb een oud model versterker ook die vierkant is.


Je bedoelt de witte vierkante versterker???


Maar op welke snelheid draait dat modem?

Dat is te meten door de klantenservice medewerk(st)er, en kun je zelf ook zien als je inlogt in je modem en bij dsl status kijkt. 


Het draait op 100mb/s en ik bedoel het modem, maar de wifi versterker heeft ook een traag internet.


Hi @EmirhanA, we denken hier op het forum met je mee!

Welke kleur heeft jouw vierkante wifi versterker? En als je onze Wifi Manager volgt, wat is daar dan de uitkomst van? De Wifi Manager is een handige servicetool die ook meteen jouw gehele verbinding nakijkt. Er komt altijd een resultaat en eventueel tip uit rollen.