Skip to main content

Internet hapert regelmatig na update modem door kpn

Ik ga er vanuit dat je V10 modem een update heeft gehad en wellicht heb je wat aan de link , laat je even weten of het je heeft geholpen

Hi en welkom hier ​@JLJD.

Heb je de update gekregen waar ​@jimny naar verwijst? Zo ja, heb je het topic al doorgelezen? Daar staat veel informatie in, samen met verschillende tips.

Kom je er niet uit, laat dan specifiek weten waar je tegen aan loopt. Gebruik je internet via een kabel of draadloos? Werkt het bekabeld wel goed? Wat gebeurt er precies? Wat heb je al geprobeerd? Ervaar je haperend internet op één of meerdere apparaten? Alle details zijn welkom. Zo kunnen we je hier in de community beter op weg helpen.

Internet geeft regelmatig niet thuis. Alles draadloos. Meerdere apparaten hebben er last van!

Internet geeft regelmatig niet thuis. Alles draadloos. Meerdere apparaten hebben er last van!

​@JLJD  Je kunt bellen met de klantenservice 0800 0402 en aangeven dat je een storing hebt, ze kunnen dan je verbinding  doormeten waar het aan ligt, ik vermoed dat het bij je Wifi zit.

Bedankt, inmiddels KPN gebeld en zij hebben mij geholpen het modem een nieuwe route toe laten kiezen. Het probleem lijkt opgelost.

Bedankt, inmiddels KPN gebeld en zij hebben mij geholpen het modem een nieuwe route toe laten kiezen. Het probleem lijkt opgelost.

​@JLJD dat is goed nieuws en fijn dat het weer goed werkt

Reageer