Skip to main content

Onlangs hoorde ik  dat de internetsnelheid verhoogd kan worden met vier G.

Onze snelheid wisselt nogal en is de laatste tijd ineens, dan hoog 70 en dan weer laag 30.

upload ong. 13.

We wonen aan de rand van de stad (buitengebied) en bij een van onze buren was de snelheid ook laag en die kregen gratis een 4G modem, en de snelheid verbeterde.

Kan iemand mij dat uitleggen?

 

 

Wat zegt deze site over de te behalen snelheid? Graag een screenshot zonder je postcode. https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl


Hoi @FennyHasselt, welkom hier. 

ik lees dat jouw snelheden nogal schommelen. Meet je dit dan via de WiFi? Zo ja, heb je de WiFi manager al eens doorlopen? Geeft dat verbetering?

Je geeft verder aan in het buitengebied te zitten, maar wel een snelheid te halen van 70 Mbit/s. Voor het buitengebied, moet je in ieder geval onder de 30 Mbit/s zitten voor in ieder geval 6 maanden. Zie de voorwaarden op onze webpagina over het Buitengebied. Daar kun je ook je postcode invullen om te kijken of je in aanmerking kan komen. Daarbij wil ik ook zeker wel eens meekijken hoor. Zou je dan daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer? 


Bedankt.

We gaan wifimanager uitproberen. 


Laat vooral weten wat de uitkomst is. Ben benieuwd of je verbetering ervaart.


De wifimanager heeft goed werk gedaan . Snelheid blijvend hoog  tussen 65 en de 70.

Einde berichten.