Skip to main content

Hallo, Ik ben nu in duitsland maar mijn internet werkt niet. Hij blijft alleen maar aangeven geen service. Mijn data roaming staat wel aan

Hallo @Lissy vd drift , heb je ook ‘mobiele data’ aan staan en de 'vliegtuigstand’ uit?

Nadat je eventueel e.e.a. aangepast hebt even je mobiel opnieuw opstarten om e.e.a. te effectueren.

 

 


@Lissy vd drift Welkom op ons Forum! Vervelend dat je internet niet werkt in Duitsland. Dit kan meerdere oorzaken hebben.

  1. Had je het toestel al eens opnieuw opgestart? 
  2. Als je een IPhone hebt kun je de netwerkinstellingen herstellen: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen
  3. Handmatig zoeken naar netwerken is ook een optie (per toestel verschil dit): Instellingen > verbindingen > mobiel netwerk > provider ‘handmatig’

Als dit geen oplossing biedt, dan is je nummer ‘blijven hangen’ op een mast in (vermoedelijk) Nederland of een eindje verderop. Dit is vervelend, maar kan intern worden opgelost. 
Wij dienen je dan af te melden van deze mast, als je dit wenst, wil je dan je gegevens invullen op je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

We horen graag van je! 

 


Ha @Lissy vd drift Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat alles inmiddels werkt zoals het moet, maar als je nog hulp nodig hebt lees ik het graag! 


Reageer