Skip to main content
Ik heb een vakantie chalet op de Veluwe en wil graag ook daar internet, nu heb ik thuis alles compleet van KPN. Is het mogelijk om op een ander adres een aansluiting te krijgen via mijn huidige adres zodat ik dus niet opnieuw een nieuwe aansluiten moet gaan regelen ?



Erik de Haan



*Admin: bericht aangepast i.v.m. vindbaarheid



Je zal een geheel nieuw abonnement moeten nemen. De vraag is wel of er een aansluiting aanwezig is. Kijk op deze site wat er kanhttps://netco-fpi-info.fourstack.nl
Hoi @Il gallo, Welkom op het forum. Heb je al gekeken op de site die Joep je heeft gestuurd? Hier kun je kijken of er een verbinding van ons ligt aan het adres van je chalet. Als dit niet het geval is, kun je op eigen kosten een aanvraag doen via www.mijnaansluitingen.nl. Er komt wel een redelijk kostenplaatje bij kijken. Voor internet zou je ook een 4G simkaart i.c.m. een 4G modem kunnen overwegen en voor tv eventueel Digitenne. Mocht je hier vragen over hebben, stel ze vooral!
@Il gallo, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer