Skip to main content

Beste KPN

Als ik bij iemand een Internet abonnement bestel van 100 mb krijg ik 100 mb en geen 54 gaan we het bedrag halveren stuur ik alles terug of word het een X aangepast 

Ik stuur alles terug als dit niet deze week word geregeld en betaal dan ook geen cent meer 

Ik betaal voor 100 dus dan geef je 100 in de burger wereld en winkels enz heet dit ochten of niet 

Dat online oplossen is ook nutteloos 

 

Gr boze klant

Hoi @duitsland 
54 Mb is een bekend getal,

Dat wil zeggen dat je waarschijnlijk een oude laptop of desktop computer gebruikt met een verouderde netwerkkaart die maar tot 54Mb gaat.

In elk geval is het gewenst dat je even je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier zet, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand en kunnen ze een meting van jouw inkomende snelheid doen.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Heeft u glasvezel of DSL? Haalt u deze snelheid bekabeld of via WiFi?


Hallo @duitsland  als je een glasvezelabo hebt moet je die snelheid bekabeld kunnen halen.

Als jee een xDSL-aansluiting hebt is die snelheid TOT 100Mbit/s en is je werkelijke snelheid afhankelijk hoever je van de straatkast c.q. centrale woont, hoe verder weg, hoe lager de snelheid.

 


Wat zegt Fourstack over de maximale snelheid die op jouw adres haalbaar is?


Weet je vind het allemaal heel mooi ik leg die kut kabels zelf aan in heel het land ze kunnen wel degelijk spelen met de snelheden als provider zelf gezien

Ik de supermarkt betaal ik ook geen fles cola van anderhalf liter en krijg maar 1 liter of wel 't mobile abo van 80 mb kreeg 63 betere getallen en dta is dna KPN pff ik ga terug online verbeteren 4 X gedaan niks verbeterd geen oude laptop MacBook pro iPhone 10 en 11 dus dat moet goed zin neem i aan 

Dus ja vind dta ze de kosten naar beneden moeten halen aangezien ze niet kunnen bieden qat ze wel beweren oplichten heet dat bij mij en dat koninklijke ervoor bah 


Xbox van onze zoon als die aangaat slaan de telefoons op tilt laden duurt lang enz dat hoort nu niet meer aangezien mijn ervaring in het  kabelwerk slechte zaak met het nieuwste apparatuur dus nee sorry KPN is exit 


 


12 mb beschikbaar nu kijk dit bedoel ik dus oprotten 


Hallo @duitsland , bij een andere xDSL provider zal dat niet anders worden, loopt allemaal via dezelfde kabel en centrale.

De enigste provider die sneller zal kunnen leveren is een coax provider zoals Ziggo bijvoorbeeld, die levert standaard 50Mbit/s en dat haal je ook netto, bekabeld gemeten op 1 computer, helaas, het is niet anders.

 

 


Ja daarom dan kun je nagaan hoe iedereen teveel betaald voor die trage verbinding 

Ik had 't Mobil daar had ik een abo 20 mb lager en 10 mb meer snelheid dus 't kan wel degelijk 

Ik ben weg betaal liever niks en dan gewoon lekker me mobile abo ge ruiken zelfs me hotspot werkt beter met LEBARA  thnx voor de reacties iig 👍


Enne ziggo KPN leggen allen eigen traces aan zelf aangelegd dat heet combigeulen genaamd en ziggo en kpn kwamen NIET in dezelfde kasten uit 100%zeker


Hallo @duitsland Welkom hier op het KPN Forum en dank voor het doen van je verhaal. Goed om te zien dat je al de nodige uitleg en context hebt gekregen van de KPN-community. Ik hoop dat het één en ander inmiddels iets duidelijker is geworden. 

De snelheid die je thuis krijgt is afhankelijk van een tweetal zaken. Uiteraard speelt het type abonnement mee; we hebben verschillende abonnementen, met verschillende maximale snelheden. We noemen dit maximale snelheden omdat de daadwerkelijke snelheid altijd afhankelijk is van hetgeen we überhaupt kunnen leveren op je adres. Als je een abonnement kiest vermelden we de te verwachten snelheid daarom altijd op onze website, als je je adres invoert. Ook staat het in je orderbevestiging en je kunt het terugvinden op de site waar Wjb al naar verwees. Bij jou is er dus maximaal 12 Mbit/s leverbaar. Dat is niet veel en je zult dus snel tegen de beperkingen aanlopen. Erg vervelend, dat kan ik me goed voorstellen.

Ik ben het echter niet eens met de door jou gekozen term ‘oplichting’. Het zou oplichting zijn als we iets zouden beloven dat we willens en wetens niet leveren en dat is niet het geval. Je gebruikt zelf de analogie van de anderhalve literfles cola, waar je maar een liter van krijgt. Die begrijp ik wel, maar de hoeveelheid cola die we jou kunnen leveren dus van te voren bekend. En hoe vervelend dat in jouw geval ook is: we hebben op jouw adres geen grotere fles beschikbaar. 

Wat eventueel nog wel een optie is, is Sneller Internet Buitengebied. Als je aan de voorwaarden voldoet zou je middels deze techniek wellicht geholpen zijn. Je kunt zelf kijken of je er voor in aanmerking komt, als je klikt op de link. 

 


Reageer