Skip to main content
Antwoord

Internet is langzaam: 6 Mbit download

• October 26, 2025
  • 8 reacties
  • 93 keer bekeken

6mb download en 5 upload kan het nog langzamer?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Saussss 

De vragen van de mede community leden hierboven, zijn juist bedoeld om je goed te kunnen helpen en om inzicht te krijgen van wat er eventueel aan de hand is.
Het gaat er niet om wat jij van die gestelde vragen vindt, maar voor ons om jouw goed te kunnen helpen, dus het zou fijn zijn als je daar nog even een antwoord op geeft.

Met de door jouw geschreven zin: “6 mb download en 5 upload kan het nog langzamer?” kunnen wij helemaal niets, dus meer informatie zou dus handig zijn.
Wij weten niet meer, dan wat jij ons verteld.

Dus er zijn wel degelijk mensen die jouw hierbij willen helpen, alleen werk jij hier (nog) niet aan mee.
Waardoor het plaatsen van jouw topic eigenlijk nutteloos wordt.

Maar gezien je al bezig bent met overstappen naar Ziggo, heb je al je keuze gemaakt.

8 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • October 26, 2025

Is dit het resultaat van de KPN snelheidstest ?

Is dit via de Wifi ? Of bekabeld ? Wifi is altijd langzamer. Heb je glasvezel of heb je alleen “koper” ?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 26, 2025

6mb download en 5 upload kan het nog langzamer?

Ja hoor dat kan ​@Saussss , geen internet.

Meet je bekabeld of draadloos op 1 pc met verder alle overige (draadloze) apparatuur uit?

Heb je glasvezel of xDSL (koper)?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Saussss. Je hebt gelijk, die download- en uploadsnelheid is behoorlijk laag. Met alleen je eerste bericht kunnen we nog niet goed zien waar dat aan ligt. Wil je de vragen van @WMG-N en @JanD hierboven beantwoorden? Dan kunnen we beter met je meekijken en proberen het probleem op te lossen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 29, 2025

Dit zijn geen antwoorden waar ik op hoop. Daar heb ik helemaal niks aan. Tuurlijk heb ik het zo gedaan. Ik ben al bezig met een overstap naar ziggo 1000 mb of 6 mb 🤣🤣

• October 29, 2025

Dit zijn geen antwoorden waar ik op hoop. 

Ik zie geen antwoorden. Ik zie alleen maar vragen. Vragen waar jij niet op reageert. Waarom beantwoord je die vragen niet? Wat is het nut van dit topic op zo'n manier? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 29, 2025

Ja en dat is de probleem. Ik stel een vraag en krijg alleen maar vragen waar ik helemaal niks aan heb. Waarom zou ik daar op reageren. *** KPN 

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 29, 2025

Hoi ​@Saussss. Je hebt gelijk, die download- en uploadsnelheid is behoorlijk laag. Met alleen je eerste bericht kunnen we nog niet goed zien waar dat aan ligt. Wil je de vragen van @WMG-N en @JanD hierboven beantwoorden? Dan kunnen we beter met je meekijken en proberen het probleem op te lossen.

Lekker bezig kpn. Waarom moet ik reageren op vragen van andere waar ik niks aan heb. Tuurlijk heb ik het op de juiste manier gedaan. En wat boeit het hoe ik het heb getest. Internet test. Pc. Ps5 ps4 iphone laptop. Kpn test allles testen hele dag testen maar niks veranderd. Werkt nog steeds superslecht het is gewoon triest. Niemand die me helpt. Echt slecht kpn 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Saussss 

De vragen van de mede community leden hierboven, zijn juist bedoeld om je goed te kunnen helpen en om inzicht te krijgen van wat er eventueel aan de hand is.
Het gaat er niet om wat jij van die gestelde vragen vindt, maar voor ons om jouw goed te kunnen helpen, dus het zou fijn zijn als je daar nog even een antwoord op geeft.

Met de door jouw geschreven zin: “6 mb download en 5 upload kan het nog langzamer?” kunnen wij helemaal niets, dus meer informatie zou dus handig zijn.
Wij weten niet meer, dan wat jij ons verteld.

Dus er zijn wel degelijk mensen die jouw hierbij willen helpen, alleen werk jij hier (nog) niet aan mee.
Waardoor het plaatsen van jouw topic eigenlijk nutteloos wordt.

Maar gezien je al bezig bent met overstappen naar Ziggo, heb je al je keuze gemaakt.