Skip to main content
Hallo,



Mijn internet wil nog al eens wegvallen, en sinds ik de v10 heb aangesloten zie ik dat dit komt omdat het lampje van internet stopt met knipperen(blijft continu branden), nu snap ik dat het knippert ivm dataverkeer. hangt de experiabox vast als het continu blijft branden? omdat dan ook ons internet wegvalt?



op de v10a had ik deze lampjes niet, en ik dacht dat het aan de experiabox lag, maar duidelijk is dat hier hetzelfde gebeurd.
Hoi @AnJerW, de verbinding ziet er inderdaad niet goed uit. Ik heb je vorige topic doorgelezen en betwijfel of we op afstand nog iets kunnen doen om dit op te lossen. Ik begrijp dat er geen andere netwerkapparaten zijn aangesloten en dat het nu met 2 verschillende Experia Boxen misgaat. Dan lijkt het me tijd dat een monteur dit gaat nakijken. Heb je daar aankomende week tijd voor? Wanneer zou het best uitkomen? Mag in een reactie of per privébericht. Dan gaan we zorgen dat dit permanent wordt opgelost 🙂
@AnJerW: Ik zie dat de melding is gesloten en dat de monteur heeft aangegeven dat de lijn weer stabiel is. Jammer dat de eerste afspraak niet goed is gegaan. Is dit wel naar wens verlopen? Hou de verbinding sowieso een tijdje in de gaten en laat het direct weten als er nog problemen zijn. Dan ga ik er opnieuw achteraan.
@Joran De monteurs hebben top werk geleverd! er zat een (waarschijnlijke) fout in het NT(?) kastje waar onze glasvezel binnenkomt. deze is vervangen, en ook hebben ze meteen mijn router omgezet in een access point. na dit alles heb ik de hele dag al perfecte verbinding! ik zal het zeker nog een tijdje in de gaten houden en je laten weten zodra er nog problemen zijn, maar ik denk niet dat dat nog het geval zal zijn.



Bedankt!
Super! Ik zie ook geen enkele keer uitval meer sinds het monteursbezoek, de lijn ziet er uitstekend uit. Ik verwacht ook geen verdere problemen meer maar je weet me te vinden 🙂

Reageer