Skip to main content

Hallo,

Heb recent een internet abonnement afgesloten voor 200 mbit, er stond bij dat het binnen 8 dagen leverbaar zou zijn (as dinsdag). Nu blijkt dat er een monteur langs moet komen om dit in te stellen en die kan op z'n vroegst 3 maart. 

Is het dan mogelijk om alvast langzamer internet te leveren die ik zelf kan aansluiten en dat de monteur het 3 maart veranderd naar de snelheid die ik besteld heb? 

 

Groeten

Betreft het glasvezel?


Het is glasvezel ja


Hallo @Wulfertt , dan ben je echt van de monteur afhankelijk, want hij/zij is de enige die met glasvezel mag werken, dat is geen DHZ-klus.

 


@Wulfertt Welkom hier en bedankt voor je bericht! Vervelend dat er onvoorzien toch een monteur langs moet komen waardoor je langer moet wachten om aangesloten te worden. 
Klopt het dat je helemaal geen aansluiting in je huis hebt momenteel en dus geen internet/tv hebt?
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee of ik iets voor je kan betekenen. 

Ik hoor graag van je! 


@Lisa Bedankt, ik heb het ingevuld! 

 


Het klopt inderdaad dat er nu nog helemaal geen internet aansluiting is. 


@Wulfertt Bedankt voor het invullen van je profiel. Als je een nieuwe klant bent duurt het gemiddeld 3 weken om te leveren/ aan te sluiten. De website geeft een inschatting wanneer er geleverd zou kunnen worden, mits dit een doe-het-zelf order is of er voldoende monteurs beschikbaar zijn.  Helaas is in jou geval de eerst mogelijke datum is dus 3 maart, hier kan ik helaas niets anders van maken. De enige optie is de order annuleren en op koper aansluiten. Dit is qua tijd en kwaliteit van leveren niet aan te raden. 


@Wulfertt Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat de aansluiting gerealiseerd is. Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dit natuurlijk graag. :blush:


Reageer